اطلاعات جدید از واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی دماوند


اطلاعات جدید از واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی دماوند

دادستان دماوند: 50 نفر از حافظان حقوق بیت‌المال علیه بیت‌المال اقدام کرده‌اند و این پرونده با سرعت و دقت­ در حال رسیدگی است.

اطلاعات جدید از واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی دماوندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از میزان، ۲۳ آذرماه بود که دادستان عمومی و انقلاب دماوند از بازداشت سه نفر از کارکنان ادارات دولتی در خصوص واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی و کشف فساد در این زمینه خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه حکایت از واگذاری غیرقانونی صد‌ها هکتار از اراضی دولتی توسط این باند دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: اقدامات این باند به صورتی بوده که چندین اداره را با خود درگیر کرده و سبب سوء استفاده زمین خواران شده است.

حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب دماوند با تشریح آخرین وضعیت پرونده واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی بیان کرد: در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی تحقیقات در پرونده‌ای که اخیراً کشف شده، حکایت از این دارد که بیش از ۵۰ نفر در این جرایم نقش دارند.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده با سرعت و دقت بر اساس در حال رسیدگی است، گفت: به دلایل بسیار خوبی رسیده ایم که نشان می‌دهد این ۵۰ نفر از حافظان حقوق بیت‌المال بوده‌اند که علیه بیت‌المال اقدام کرده‌اند.

وی ضمن هشدار به متخلفان در حوزه واگذاری اراضی تصریح کرد: به افرادی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند و اراضی و منافع ملی را به خطر انداخته و یا بی‌جهت واگذار کرده‌اند، هشدار می‌دهیم که اموال دولتی که تضییع شده را بازگردانند و مساعدت لازم را جهت اعاده اموال بیت‌المال انجام دهند تا مشمول رأفت اسلامی و تخفیف مجازات شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس