نتیجه ی ازدواج ارگ با کمیسیون انتخابات؟


درنتیجه ی ازدواج ارگی ها با اعضای کمیسیون انتخابات طفل سه گانه ی معیوب بزودی در افغانستان متولد می شود. معیار بارداری کمیسیون انتخابات بسر رسیده است و بسیاری بزودی از بطن آنها به اثر فشار مسلمیار اطفال معیوب به دنیا می آید. گزارش...

درنتیجه ی ازدواج ارگی ها با اعضای کمیسیون انتخابات طفل سه گانه ی معیوب بزودی در افغانستان متولد می شود. معیار بارداری کمیسیون انتخابات بسر رسیده است و بسیاری بزودی از بطن آنها به اثر فشار مسلمیار اطفال معیوب به دنیا می آید.

گزارش هایی که به بیرون درز کرده است در اثر جورآمد ارگی ها و کمیسیون انتخابات بدون درنظرداشت رای بایومتریک که قبل از برگزاری انتخابات بالای آن توافق صورت گرفته بود، کمیسیون انتخابات اشرف غنی احمدزی را با 52 درصد رای تقلبی برنده انتخابات پرتقلب و بدنام تاریخ کشور اعلام می دارند.

از جانب دیگر تیم عبدالله عبدالله به سلامتی زایش و پیدایش طفل ارگی ها و کمیسیون انتخابات باور ندارند و عبدالله عبدالله را برنده آرای مردم در حدود بیشتر از 1 درصد می دانند و به این ترتیب یک طفل دیگر از درون صندوق های انتخاباتی به دنیا می آید.

این چگونه انتخاباتی است که از جمله در حدود یک میلیون و هفتصد هزار رای، در حدود یک میلیون رای تقلبی از آن جدا شده است و باز هم نام آن را انتخابات می گذارند؟

واقیعت این است که همانگونه که در حضور و مداخله چهل و چهار کشور جنگ افغانستان به جنگ بدون نتیجه و دستاورد تبدیل شد، انتخابات و دموکراسی هم به مسخره کشانیده شده است. انسان حیران می ماند که این جامعه بین‌المللی برای مردم افغانستان و جهان چه جواب دارند؟ آیا همین سوغات دموکراسی آنها برای مردم افغانستان است و یا می خواهند یک سناریوی تازه را بالای مردم افغانستان تجربه نمایند؟

جامعه بین المللی شاهد هرگونه فساد در لابراتوار افغانستان بودند بگذارید اینبار در نتیجه ازدواج ارگی ها با کمیسیون انتخابات و کمک های جامعه بین المللی شاهد سه حکومت موازی نیز باشند: حکومت اشرف غنی احمدزی، حکومت عبدالله عبدالله و حکومت طالبان.

حسن علی عدالت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)