قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن


قیمت انواع تخت خواب با توجه به طرح و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تخت متفاوت می باشد و اگر شما تمایل دارید تخت خوابی با دوام و قیمتی مناسب را خریداری کنید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با عوامل تاثیرگذار روی قیمت تخت و همچنین برخی از مدل تخت خواب های فروشگاه بلج آشنا شوید. عوامل تاثیرگذار روی قیمت انواع تخت خواب تخت خواب ها در...

قیمت انواع تخت خواب با توجه به طرح و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تخت متفاوت می باشد و اگر شما تمایل دارید تخت خوابی با دوام و قیمتی مناسب را خریداری کنید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با عوامل تاثیرگذار روی قیمت تخت و همچنین برخی از مدل تخت خواب های فروشگاه بلج آشنا شوید.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت انواع تخت خواب

تخت خواب ها در طرح و اندازه های مختلف موجود می باشند که هر یک از آن ها دارای قیمت متفاوتی هستند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و عواملی که برای خرید یک تخت خواب باکیفیت در نظر دارید طرح مناسبی را انتخاب نمایید.

قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن

۱. جنس تخت خواب

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند روی قیمت تخت خواب تاثیرگذار باشد نوع جنس و کیفیت آن است. تخت خواب ها دارای جنس هایی مختلف نظیر تخت خواب ام دی اف، ملامینه و چوبی و تخت خواب فلزی می باشند که قیمت تخت خواب های چوبی نسبت به سایر متریال ها گران تر است و تخت خواب های فلزی نیز دارای قیمت ارزان تری می باشند. تخت خواب های ام دی اف دارای قیمت مناسبی هستند و از نظر کیفیت و تنوع طرح نیز این مدل تخت خواب ها نسبت به سایر مدل ها دارای ارجحیت هستند. در فروشگاه بلج می توانید قیمت انواع تخت خواب خوب و با کیفیت را مشاهده نمایید. تا از کیفیت و قیمت این فروشگاه استفاده لازم را ببرید.

قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن

۲. طرح تخت خواب

تخت خواب ها همچنین در انواع طرح های کلاسیک و مدرن و سلطنتی موجود می باشند که قیمت هر یک از این طرح ها متفاوت می باشند. تخت خواب های کلاسیک دارای طرحی ساده و قدیمی هستند که در قسمت تاج و پایه آن ها کنده کاری هایی وجود دارد که این کنده کاری ها می توانند جلوه ای متفاوت را به طرح تخت ببخشند که قیمت این مدل تخت ها نسبت به مقدار کنده کاری و اندازه تخت تعیین می شود.

تخت خواب های سلطنتی نیز مانند تخت های کلاسیک دارای کنده کاری های بزرگ و با ریزه کاری بیشتر می باشند و این تخت ها دارای طرحی لوکس و چشم نواز می باشند که قیمت آن ها با توجه به سایر طرح ها گران تر است. البته واضح است که قیمت تخت خواب دونفره و تک نفره متفاوت است و نیز تخت خواب دوطبقه دارای طراحی و قیمت متفاوتی است.

قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن

تخت خواب های مدرن پرطرفدار هستند و دارای طرح هایی با خط صاف و اشکال هندسی می باشند همچنین این طرح تخت ها با انواع دکوراسیون های داخلی مطابقت و سازگاری دارند و می توانند سادگی و آرامش را برای فضای اتاق خواب به ارمغان بیاورند. قیمت تخت خواب های ام دی اف نیز با توجه به اندازه و مقدار متریالی که در ساخت این طرح ها مورد استفاده قرار گرفته است متغیر می باشد.

قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن

۳. اندازه تخت خواب

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت تخت خواب اندازه تخت است. تخت خواب ها در اندازه های مختلفی تولید می گردند که هر چقدر اندازه تخت بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

۴. کفی تخت خواب

با توجه به کفی تخت خواب قیمت آن نیز تغییر می کند. کفی تخت خواب در انواع طرح های جک دار و ساده موجود می باشند که تخت خواب های جک دار دارای قیمت بالاتری می باشند زیرا فضای نگه داری مناسبی را در زیر تخت برای نگهداری وسایل مختلف فراهم می کنند.

قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن

۵. کیفیت ساخت سازندگان تخت خواب

کیفیت کار سازندگان تخت خواب یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت طرح های مختلف تخت خواب می باشد. هر چقدر تخت خواب دارای ظرافت بیشتری باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آنقیمت انواع تخت خواب و عوامل موثر بر آن

در این مطلب با نکاتی در مورد نحوه تعیین قیمت انواع تخت خواب آشنا شدید که امیدواریم در هنگام انتخاب طرح تخت خواب با توجه به نکات بیان شده بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از قیمت تخت خواب با طرح های متنوع به سایت فروشگاه بلج مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا