در میانگین زمان رسیدن کالا و مسافر به مقصد درحد کشورهای پیشرفته هستیم


در میانگین زمان رسیدن کالا و مسافر به مقصد درحد کشورهای پیشرفته هستیم

معاون راهداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در میانگین زمان رسیدن کالا و مسافر به مقصد از طریق حمل و نقل جاده‌ای، در حد کشورهای پیشرفته هستیم.

حیدر مطاعی در آئین تکریم از فعالان حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان و راهداران استان کرمانشاه که امروز(30 آذر) برگزار شد، بابیان اینکه 90 درصد از جابجایی کالا و مسافر در ایران از طریق راه‌های زمینی و به ویژه جاده‌ها انجام می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به این مسئله و اهمیتی که جاده‌ها در حمل و نقل دارند، تمام تلاش‌ها این است که در این بخش زیرساخت‌‎هایی قوی داشته باشیم.

معاون سازمان راهداری کشور اظهار رد: علیرغم اینکه در بخش‌های مختلف برای تقویت زیرساخت‌ها با تحریم‌های استکبار جهانی مواجه شده‌ایم، با این وجود اقدامات انجام گرفته در این حوزه باعث شده تا سطح همواری جاده‌های ایران از متوسط جهانی بالاتر باشد.

وی همچنین با تاکید براینکه درحال حاضر هیچ مشکلی برای جابجایی مسافر و کالا در کشور وجود ندارد، عنوان کرد: سرویس‌دهی جاده‌ها و ناوگان کشورمان در وضعیت خوبی است و در میانگین مدت زمان رسیدن مسافر و کالا به مقصد درحد کشورهای پیشرفته هستیم.

مطاعی در ادامه به بارش‌های خوب زمستان سال گذشته و بهار امسال پس از چندسال کم آبی اشاره کرد و گفت: در طول این مدت فعالان حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان و راهداران کشور به خوبی نقش خود را ایفا کردند و خللی در تردد کالا و مسافر بوجود نیامد.

وی همچنین بااشاره به تردد هفت میلیون مسافر در جاده‌های کشور طی ایام اربعین امسال، عنوان کرد: با پیگیری‌های مستمر و برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام گرفته بود، این جابجایی عظیم بدون هیچ مشکلی انجام شد.

معاون سازمان راهداری تصریح کرد: هرچند در این مدت نمی‌دانستیم که چه تعداد زائر و از کدام مرز خروج و ورود دارند، اما با آمادگی کاملی که داشتیم نگذاشتیم مردم در جاده‌ها بمانند و جابجایی‌ها بخوبی انجام گرفت.

در این نشست، نمایندگان و فعالان حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان و راهداران استان کرمانشاه به بیان برخی ازمشکلات حوزه فعالیتشان پرداختند که معاون راهداری کشور قول پیگیری این مشکلات را داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟