کردستان؛ پیدا شدن جسد نوجوان 15 ساله کولبر مریوانی


این نوجوان اهل روستای نی بخش مرکزی مریوان است که روز سه شنبه هفته جاری به همراه آزاد خسروی برادر بزرگترش به ارتفاعات تته رفته بود که در حین برگشت گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند.

کردستان؛ پیدا شدن جسد نوجوان 15 ساله کولبر مریوانی

بخشدار هورامان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۵ ساله مریوانی که از سه روز گذشته در ارتفاعات تته هورامان مفقود شده بود، خبر داد.

فرید ربانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بعد از سه روز جستجو برای یافتن فرهاد خسروی نوجوان ۱۵ ساله که در ارتفاعات تته مفقود شده بود، جسد وی در محلی به نام گناوه پیدا شد.

وی افزود: مردم منطقه همراه با نیروهای امدادی از سه روز پیش در منطقه حضور داشتند و تمام همت و تلاش خود را علی رغم سرمای شدید هوا برای یافتن این نوجوان بکار بسته بودند که بعد از ۷۲ ساعت موفق شدند جسد وی را پیدا کنند.

بخشدار هورامان یادآور شد: این نوجوان اهل روستای نی بخش مرکزی مریوان است که روز سه شنبه هفته جاری به همراه آزاد خسروی برادر بزرگترش به ارتفاعات تته رفته بود که در حین برگشت گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند.

وی اضافه کرد:‌برادر بزرگتر این نوجوان که ۲۴ سال سن داشت که جسد وی همان روز اول پیدا شد و به دلیل سرمای شدید هوا جان خود را از دست داده بود و به دلیل بارش زیاد برف جسد برادر کوچکتر مفقود شده بود.

وی با تقدیر و تشکر از حس هم نوع دوستی مردم منطقه گفت:‌بیش از ۲ هزار نفر از مردم روستاهای اطراف سه شبانه روز در ارتفاعات ژالانه و تته مشغول جستجو برای این نوجوان بودند که نشان از وحدت و یکدلی این مردم است.

امدادگران جمعیت هلال احمر با کمک مردم و نیروهای نظامی و انتظامی موفق به کشف جسد این نوجوان شدند که در این سه روز، نیروهای امدادی تمام تلاش خود را بکار گرفتند و امروز نیز ۶ تیم امداد و نجات شامل ۲ تیم از سنندج، ۲ تیم مریوان و ۲ تیم از سروآباد، مشغول یافتن این نوجوان بودند.

گردنه تته در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان (سروآباد) و کرمانشاه قرار دارد که به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل