اعلام آمادگی بهزیستی بوشهر برای کمک به خانواده ساکن در سرویس بهداشتی


اعلام آمادگی بهزیستی بوشهر برای کمک به خانواده ساکن در سرویس بهداشتی

حوادث رکنا : تصویر منتشر شده از یک خانواده ساکن در سرویس بهداشتی بوشهر با واکنش اداره بهزیستی بوشهر همراه بود.

به گزارش رکنا ، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: پس از انتشار تصویری مبنی بر سکونت مادر و فرزندی در سرویس بهداشتی، گروه اورژانس اجتماعی بهزیستی به محل مورد نظر اعزام شد و پس از بررسی‌های کارشناسان و مددکاران اورژانس مشخص شد که این خانواده در لحظه حضور کارشناسان، در سرویس بهداشتی سکونت ندارند، بلکه در بوستان شهدای گمنام شهر عالیشهر در یک اتاق زندگی می‌کنند.

منصور احمدی افزود: بهزیستی استان بوشهر آماده است مادر ۶۰ ساله را در مرکز نگهداری سالمندان استان پذیرش کند و فرزند ۳۶ ساله او را به دلیل بیماری خفیف اعصاب و روان برای درمان به بیمارستان انتقال دهد.

او ادامه داد: به دلیل همکاری نکردن مادر و فرزند با بهزیستی استان به محض گرفتن حکم قاضی، درباره اسکان و درمان این دو فرد اقدام لازم صورت می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: مرکز فوریت‌های اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی استان آمادگی دارد تا کمک‌های اولیه و لازم را برای افراد یاد شده انجام دهد.

احمدی یکی از ماموریت‌های سازمان بهزیستی را خدمات اورژانس اجتماعی عنوان کرد که وظیفه‌اش کمک به کسانی است که به هر دلیلی در معرض آسیب هستند یا دچار آسیب شده اند.

او گفت: تخصصی بودن، به موقع بودن و دردسترس بودن از ویژگی‌های مهم اورژانس اجتماعی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر