از استراماچونی وقت نشناس تا چشمی پراشتباه ، مقصران شکست خانگی استقلال ؛ آبی پوشان خاص ترین تیم جهان !


از استراماچونی وقت نشناس تا چشمی پراشتباه ، مقصران شکست خانگی استقلال ؛ آبی پوشان خاص ترین تیم جهان !

استقلال در بدترین زمان ممکن سه امتیاز حساس را از دست داد و با شکست در ورزشگاه آزادی نتوانست به صدر جدول رده بندی برگردد. نوشته از استراماچونی وقت نشناس تا چشمی پراشتباه ، مقصران شکست خانگی استقلال ؛ آبی پوشان خاص ترین تیم جهان ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

از استراماچونی وقت نشناس تا چشمی پراشتباه ، مقصران شکست خانگی استقلال ؛ آبی پوشان خاص ترین تیم جهان !

لغزش استقلال در بدترین زمان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۷:۵۱
از استراماچونی وقت نشناس تا چشمی پراشتباه ، مقصران شکست خانگی استقلال ؛ آبی پوشان خاص ترین تیم جهان !

استقلال در بدترین زمان ممکن سه امتیاز حساس را از دست داد و با شکست در ورزشگاه آزادی نتوانست به صدر جدول رده بندی برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از ماشین سازی پذیرایی کرد.

همه چیز آماده بود تا آبی پوشان با پیروزی در این دیدار خانگی که استقبال خوبی هم از آن شد به صدر جدول رده بندی برگردند اما با وجود آنکه تیم بدون مربی بازی را توفانی آغاز کرد اما در پایان با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و سه امتیاز ارزشمند راز از دست داد.

استقلال در بدترین زمان ممکن لغزید و ماشین سازی با هدایت خطیبی بلای جان آبی پوشان شد و تنها تیمی لقب گرفت که استقلال را دبل کرد.

اما درباره دلایل شکست استقلال در این دیدار به چند دلیل می توان اشاره کرد:

بدون شک دلیل اصلی نبود مربی روی نیمکت استقلال است. به جرات می توان گفت تنها تیمی که در حال حاضر جهان که سرمربی اش به خاطر شرایط مالی آن هم در شرایطی که تیم در صدر جدول رده بندی بود اما به یکباره رفت استقلال است.

لقب خاص ترین باشگاه جهان را باید به همین استقلال خودمان داد که سرمربی تیم درحالی که صدرنشین است به خاطر پرداخت نشدن حقوق آن هم روز بازی تیم را تنها می گذارد و می رود و بعد از گذشت سه هفته هنوز معلوم نیست که برمی گردد و یا نه.

استقلال بعد از استراماچونی یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است این درحالی است که رقیب آنها پرسپولیس در هر سه دیدار به پیروزی رسیده است و طبیعی است که همین ۵ امتیاز کافی باشد تا آبی پوشان فعلا برای بازگشت به صدر صبر کنند.

استقلال تن به شکست داد چرا که سرمربی روی نیمکت این تیم نیست و خستگی و بی انگیزگی و البته عصبانیت در بازیکنان موجود می زند و طبیعی است که ناخدای بدون کشتی هم راه به جایی نخواهد برد و هر دم بلای جدید در انتظار مسافران آن خواهد بود و حال روز استقلال هم بی شباهت به این وضعیت نیست.

و اما دلیل دیگر شکست آبی پوشان را باید بدشانسی هم دانست. ماشین سازی برای مساوی و ضد حمله به ورزشگاه آزادی آمد و روی دو موقعیت به دو گل رسید این درحالی بود که استقلال فرصت های زیادی را خلق کرد که یا درخشش حامد لک بود و یا تیر دروازه و یا البته بازیکن گل نزنی مثل مرتضی تبریزی باعث شدند تا دروازه تیم تبریزی تنها یک بار باز شود.

اگر ضربه علی کریمی در همان نیمه نخست گل می شد و استقلال با دو گل جلو می افتاد؛ اگر ضربه دیدنی وریا غفوری تبدیل به گل می شود و اگر مرتضی تبریزی فوتبال بازی کردن را فراموش نمی کرد آیا استقلال بازهم الان بازنده بود؟ بدون شک پاسخ خیر است و حداقل یک امتیاز را کسب می کرد.

دلیل دیگر شکست خانگی آبی پوشان اشتباه عجیب و غریب مدافعان این تیم است. روی گل اول عارف غلامی و روی گل دوم روزبه چشمی اشتباه بدی داشتند تا دروازه استقلال دو بار باز شود.

هر چقدر که خط حمله استقلال قوی است خط دفاعی این تیم ضعیف و متزلزل است و با این خط دفاعی نمی توان روزهای خوبی را برای آبی پوشان پیش بینی کرد.

و اما دلیل دیگر شکست استقلال در این دیدار بدون شک بازی خوب تیم تبریزی بود. ماشین سازی در فصل جاری با هدایت خطیبی برابر همه مدعیان خوب بازی کرده و یقه آنها را گرفته است. استقلال تن به شکست داد چرا که تیم حریف در همه خطوط بسیار خوب و حساب شده بازی کرد.

با این شکست استقلال بار دیگر وارد بحران شد و با وجود آنکه یک بازی بیشتر نسبت به دیگر مدعیان انجام داده اما در رده سوم است و این به خوبی نشان می دهد که حال و روز تیم آبی پوش با یک شکست بسیار بد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر