چاک شومر: سنا باید در قبال استیضاح ترامپ به خوبی عمل کند


آخرین نتایج نظری سنجی عمومی نشان می‌دهد, 42 درصد آمریکایی‌ها برکناری ترامپ را خواستارند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آی اف پی , چاک شومر(Chuck Schumer) رهبر اقلیت دموکرات مجلس سنا آمریکا گفت:مجلس سنا باید به وظیفه خود در قبال استیضاح ترامپ به خوبی عمل کند.
شومر گفت:آقای مک کانل به سرعت در حال برنامه ریزی برای انجام یک استیضاح شتاب زده در تاریخ معاصر است.

برنامه وی این است که از حضور شاهدان در این جلسه جلوگیری کند.این به منزله یک شکست چشمگیر همانند موارد قبلی است.
وی افزود:هدف ما این است که سنا باید یک محاکمه سریع و منصفانه انجام دهد.من یک ساختار بسیار عاقلانه پیشنهاد داده ام که باید درست انجام شود.چهار شاهد وجود دارند که اطلاع مستقیمی درباره اتهامات صورت گرفته از طرف مجلس نمایندگان در اختیار دارند.
او گفت:شاهدانی که ما پیشنهاد می کنیم از مقامات ارشدی هستند که ترامپ آنها را منصوب کرده است.آنها دموکرات نیستند.ما نمی دانیم که شهادت آنها سبب تبرئه رئیس جمهور خواهد شد و یا اینکه وی را گناهکار نشان خواهد داد.اما شهادت آنها باید شنیده شود.
گفتنی است که اظهارات شومر پس از آن بیان شد که میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان این کشور را به شدت محکوم کرد و گفت که حالا زمان آن است که سنای تحت کنترل جمهوری خواهان وضعیت را درست کند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد, نتایج یک نظرسنجی عمومی نشان می دهد که 42 درصد آمریکایی ها خواستار برکناری ترامپ از قدرت هستند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش