قول جذاب مرد کروات به هواداران بوشهری‌


قول جذاب مرد کروات به هواداران بوشهری‌

سرمربی شاهین شهرداری امیدوار است در نیم‌فصل دوم نتایج دور رفت را جبران کنند و در لیگ برتر بمانند. نوشته قول جذاب مرد کروات به هواداران بوشهری‌ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قول جذاب مرد کروات به هواداران بوشهری‌

کریستیچوویچ: بوشهری‌ها را سورپرایز می‌کنیم ؛ منتظر معجزه نیستم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۶
قول جذاب مرد کروات به هواداران بوشهری‌

سرمربی شاهین شهرداری امیدوار است در نیم‌فصل دوم نتایج دور رفت را جبران کنند و در لیگ برتر بمانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میشو کریستیچوویچ در کنفرانس خبری قبل از مسابقه شاهین برابر سپاهان گفت:

بعد از سه دیدار دشوار اخیرمان مقابل تراکتور، صنعت نفت و استقلال، فردا هم بازی سخت دیگری با سپاهان که یک باشگاه عالی است، انجام می‌دهیم.

میشو کریستیچوویچ ادامه داد:

از زمانی که به شاهین شهرداری آمدم، این چهارمین مسابقه خارج از خانه ما محسوب می‌شود؛ سپاهان یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر ایران بوده ولی ما فردا با وجود اینکه مهمان هستیم، برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. ما به بوشهر آمدیم تا بیشترین تلاش‌مان را انجام دهیم و هواداران و مردم بوشهر را سورپرایز کنیم.

میشو کریستیچوویچ سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:

خوشبختانه بازیکنان ما شناخت کافی را از سپاهان پیدا کنند و ما نیز می‌دانیم حریفمان یک مربی عالی دارد ولی باید در نظر گرفت زیبایی فوتبال به این است که هر نتیجه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد. با تمام بازیکنان و توان خود به اصفهان سفر کردیم و امیدوار هستم فردا نمایش خوبی برای تماشاگران داشته باشیم.

کریستیچوویچ تصریح کرد:

نمی‌توانم درمورد کیفیت تیم شاهین در این مقطع حرف بزنم ولی از همه بازیکنانم حمایت می‌کنم. می‌دانم سپاهان دو تیم مجزا و خیلی عالی دارد ولی این را هم باید بگویم که ما در تبریز با تیم ملی مساوی کردیم! در دیدار با استقلال هم داور ۲ پنالتی به سود ما نگرفت که این مسئله موجب باخت ما برابر استقلال شد.

او با بیان اینکه پس از حضورم در شاهین توانستیم در پنج مسابقه به ۴ تساوی برسیم، گفت:

امیدوار هستم فردا بازی خوبی برای هواداران شاهین داشته باشیم؛ البته بگویم من مربی‌ای نیستم که تیمم را مثل اتوبوس مقابل دروازه خودی پارک کنم و در انتظار معجزه باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟