الکس مارکز: مارک چیزی درباره موتورسواری به من نمی‌گوید


موتو جی‌پی ایران –چندی پیش شاهد پیوستن الکس مارکز، برادر کوچک مارک مارکز و موتور سوار موتو دو به تیم موتو جی‌پی رپسول هوندا بودیم. این موتورسوار که قهرمانی فصل 2019 موتو دو را در کارنامه ی خود دارد، در فصل 2020 جانشین خورخه لورنزو در تیم رپسول هوندا شد و اولین تجربه ی موتو جی‌پی خود را با این تیم در تست خزر داشت. او توانست به جایگاه هفدهم دست...

موتو جی‌پی ایران –چندی پیش شاهد پیوستن الکس مارکز، برادر کوچک مارک مارکز و موتور سوار موتو دو به تیم موتو جی‌پی رپسول هوندا بودیم.

این موتورسوار که قهرمانی فصل 2019 موتو دو را در کارنامه ی خود دارد، در فصل 2020 جانشین خورخه لورنزو در تیم رپسول هوندا شد و اولین تجربه ی موتو جی‌پی خود را با این تیم در تست خزر داشت. او توانست به جایگاه هفدهم دست پیدا کند و رکورد زمانی 1.4 ثانیه کندتر از برادر خود، بر جای بگذارد.

اما از دید تیم رپسول هوندا و مارک مارکز، او هنوز توانایی و تجربه کافی برای بهره گیری کامل از این موتور تیم هوندا را ندارد و به سطحی نرسیده که بتواند از تجربه های مارک مارکز استفاده کند. الکس مارکز در این باره اینگونه گفت:

موتور هوندا، موتور خاصی است و من سعی می‌کنم تلاش خود را بکنم تا به آن عادت کنم. همچنین این نکته ی مهمی است که بتوانم به اندازه کافی سریع باشم و در بخش های مختلف پیست، آن طور که باید واکنش نشان دهم.

این چالش سختی برای من بود که با تمام موتورسواران در پیست به رقابت بپردازم و بخواهم حداکثر توان خود را برای یادگیری به کار گیرم. تجربه ی سخت و خاصی بود که با مارک در دو دور به رقابت پرداختم. اما احتمال می‌دهم که به مرور، این قضیه برای من طبیعی شود.

الکس مارکز: مارک چیزی درباره موتورسواری به من نمی‌گویدالکس مارکز: مارک چیزی درباره موتورسواری به من نمی‌گوید الکس مارکز و مارک مارکز – تیم موتوجی پی رپسول هوندا 2020

الکس مارکز در ادامه اینگونه گفت:

من و مارک به صورت دوستانه و برادرانه با هم بحث می‌کنیم اما پیش از این به من گفته که چیزی درباره ی موتورسواری به من نمی‌گوید.

یک نکته مهم که به نظر من باید به آن توجه کرد این است که نباید از همه چیز و همه کس اطلاعات گرفت، این می‌تواند بد باشد. به عقیده ی من بهتر است هر کس راه خود را پیدا کند و روش خود را بسازد.

من تلاش خود را می‌کنم تا برای تیمم بهترین نماینده باشم و فکر می‌کنم فشاری روی من وجود ندارد. تنها چیزی که باید به آن توجه کنم، پیشرفت در کارم است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه 30 فروردین