6٠٠ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی آذربایجان‌غربی اضافه می‌شود


6٠٠ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی آذربایجان‌غربی اضافه می‌شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی درمانی استان حمایت می‌شود، گفت: تا پایان امسال 600 تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

«محمدمهدی شهریاری» روز چهارشنبه در آیین افتتاح نخستین کلینیک تخصصی دندانپزشکی هوشمند در شمال‌غرب کشور افزود: این تعداد تخت جدید با افتتاح طرح‌های بیمارستانی از جمله بیمارستان آیت‌الله خوئی، بیمارستان تکاب و بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ لازم به منظور بهبود شاخص‌های بهداشتی درمانی استان در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و حوزه سلامت استان با روند روبه رشد مواجه است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان‌غربی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا شاخص بهره‌مندی استان از تخت‌های بیمارستانی از میانگین کشوری پیشی می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت بخش‌خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان اضافه کرد: برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم و توسعه زیرساخت‌های لازم از مشارکت بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا در ادامه این آیین کلینیک تخصصی دندانپزشکی هوشمند با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۷۳ نفر در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود