دانلود فیلم The Passion of Joan of Arc 1928 مصائب ژاندارک با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم The Passion of Joan of Arc 1928 , دانلود فیلم مصائب ژاندارک , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سیینمایی جدید

کیفیت HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم The Passion of Joan of Arc 1928 مصائب ژاندارک با دوبله فارسی

فیلم مصائب ژاندارک دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: مصائب ژاندارک The Passion of Joan of Arc

کیفیت: HD 720p

امتیاز: IMDb 8.1/10

ژانر: تاریخی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی فیلم The Passion of Joan of Arc 1928

محصول: آمریکا مصائب ژاندارک

کارگردان: کارل تئودور درایر

ستارگان: رنی ژان فالکونتی ، آندری برلی ، موریس شوتز ، آنتونن آرتو ، میشل سیمون ، لویی راوه ، کمیل باردو ، اوژن سیلون

سال تولید: 1928 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : 95 دقیقه

درباره فیلم :

مصائب ژاندارک فیلمی به کارگردانی کارل تئودور درایر است که در سال ۱۹۲۸ منتشر شد. ژاندارک، زنی بود که گمان می‌کرد از سوی خدا برگزیده شده تا فرانسه را از چنگال متجاوزان انگلیسی نجات دهد. اما ژاندارکی که درایر در سینما خلق کرد، با همه ژاندارک‌های سینمایی دیگر متفاوت است. رابین وود ژاندارک او را بزرگ‌ترین ژاندارک سینما و «مصائب ژاندارک» را از نظر سبک شناختی، پرجلوه‌ترین فیلم درایر خواند. تأکید درایر در فیلم « مصائب ژاندارک »، همان گونه که از عنوان آن بر می‌آید، بر مصائب و رنج‌های این شخصیت تراژیک تاریخی بوده نه بر قهرمانی‌ها و وجه حماسی او، عذاب‌ها و شکنجه‌های روحی و جسمی که او به خاطر عقاید و ایمان راستین اش تحمل کرد و در نهایت به خاطر آن، در شعله‌های آتش جهل و تعصب سوخت و خاکستر شد.

داستان فیلم:
فیلم The Passion of Joan of Arc ، مصائب ژاندارک، روایت درایر از دستگیری، بازجویی و شکنجه، محاکمه و اعدام ژاندارک، دوشیزه اورلیان و قهرمان ملی فرانسوی است که شجاعانه در برابر متجاوزان انگلیسی و دستگاه مذهبی پشتیبان آن‌ها (کلیسا) ایستاد و جانش را در این راه گذاشت و بعد از مرگ، قدیسه خوانده شد.

🏅 رتبه 243 سایت IMDb

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 720p حجم: 1.08 گیگابایت دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .