تصادف شگفت انگیز کامیون با فولکس واگن


تصادف کامیون شرکت پست انگلیس با خودرو فولکس واگن در لندن و تصویر حرکت چند صد متری دو خودرو، به یکی از پر بیینده‌ترین صحنه‌ها در شبکه‌های اجتماعی این کشور مبدل شد

تصادف شگفت انگیز کامیون با فولکس واگنبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، یکی از کامیون‌های شرکت پست انگلیس، یک خودرو فولکس واگن را چند صد متر در جاده به جلو راند، اما راننده کامیون مدعی شد اصلا خودرو را در برابر خود ندیده است.
این حادثه صبح روز دوشنبه روی داد و شماری از رانندگان عبوری، با به صدا در آوردن بوق خودرو و داد و فریاد، راننده کامیون را متوجه تصادف کردند.
این حادثه در شمال غرب لندن روی داد و علت آن، بی توجهی راننده کامیون، در زمان تغییر مسیر عنوان شده است. در این حادثه فردی آسیب ندید، اما خودرو فولکس واگن، دیگر قابل استفاده نیست.
در تصاویری که رهگذران از این حادثه بر روی شبکه‌های اجتماعی قرار داده اند، راننده کامیون با ناباوری از حضور یک خودروی دیگر در برابر کامیونش می‌گوید: من واقعا او را ندیدم. پلیس لندن اعلام کرد در پی این حادثه، فردی بازداشت نشده است.
براساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار تصادف در این کشور به ثبت رسید که در پی آن ۱۷۷۰ نفر کشته و بیش از ۲۶ هزار نفر زخمی یا نقص عضو شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق