چاپ سفید روزنامه لبنانی : مخاطبان، به ما کمک کنید


چاپ سفید روزنامه لبنانی : مخاطبان، به ما کمک کنید
روزنامه لبنانی "النهار" با چاپ سفید صفحه اول خود از مخاطبانش درخواست کمک مالی کرد.

به گزارش عصرایران، روزنامه النهار چاپ بیروت، صفحه اول خود را سفید چاپ کرد و از مخاطبانش خواست به روزنامه کمک مالی کنند تا روزنامه از بحران مالی اش خارج شود.

روزنامه النهار در صفحه اول خود به زبان انگلیسی نوشت: روزنامه ای که خون خود را تقدیم کرد امروز از شما می خواهد با جوهر خود هدیه دهید.

اشاره این روزنامه به ترور و قتل "جبران توینی" سردبیر روزنامه النهار در سال ۲۰۰۵ است. در همان سال "سمیر قصیر" روزنامه نگار و نویسنده این روزنامه هم به قتل رسید.

النهار همچنین در سرمقاله ای بدون امضا و با عنوان " تو جوهر مایی" نوشت: "در جهانی که تحولات فناوری و اقتصادی روبه افزایش است و بحران های سیاسی و امنیتی پیچیده می شوند؛ رسانه های آزاد برای بقا تلاش می کنند".

النهار همچنین هشتگ و کمپینی را با عبارت #donateink به راه انداخته تا خوانندگان و علاقمندان را به حمایت اقتصادی از روزنامه دعوت کند.

روزنامه النهار در سال ۱۹۳۳ به دست "جبران توینی پدر بزرگ" تاسیس شد. این روزنامه در سال های اخیر با بحران های مالی بزرگی روبه رو است که باعث شد پرداخت حقوق روزنامه نگاران و کارکناش به تاخیر بیفتد.

در سال های اخیر تعدادی از روزنامه های لبنانی از جمله السفیر، الانوار و المستقبل و شبکه تلویزیونی المستقبل نیز به دلیل بحران مالی، تعطیل شدند.

چاپ سفید روزنامه لبنانی : مخاطبان، به ما کمک کنید
چاپ سفید روزنامه لبنانی : مخاطبان، به ما کمک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر