«دعبید» سهم بیشتر می خواهد


«دعبید» سهم بیشتر می خواهد

پول نیوز - «دعبید» تلاش دارد با تولید محصولات جدید سهم بیشتری از بازار داروی کشور را کسب کند و به روند صعودی سودسازی خود با شتاب بیشتری ادامه دهد.

«دعبید» سهم بیشتر می خواهد

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «داروسازی دکتر عبیدی» برای ششمین بار در سال جاری خبر از تولید و عرضه یک محصول جدید را به بازار مخابره کرد.
بر اساس شفاف سازی صورت گرفته، یک محصول جدید با نام Elaquit تولید و به بازار دارو عرضه می شود.

شایان ذکر است که «دعبید» یک طولایی در تولید محصولات جدید دارد و هر ساله با عرضه داروهای جدید، سهم بازار سایر شرکت های داروسازی را از آن خود می کند و سودآوری و درآمدزایی خود را در مسیر صعود قرار می دهد.
این شرکت داروساز بیش از سایر رقبا برای فرآیند تحقیق و توسعه خود هزینه می کند و اغلب حدود 3.5 درصد از سود خود را به این بخش اختصاص می دهد.


از همین رو، با عملکرد بسیار مثبت خود موفق به کسب 2520 میلیارد ریال سود انباشته تا پایان شهریور ماه سال جاری شده که ۱.۵برابر سرمایه اسمی شرکت است.


این عملکرد مثبت به تابلوی معاملات «دعبید» در بازار سرمایه نیز سرایت کرده و شاهد ثبت بازدهی های بسیار قابل توجه در سال های اخیر هستیم و همواره جزو یکی از شرکت های کم ریسک و البته پربازده برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...