نماینده مجلس: همت دولت موجب تحول و توسعه راههای البرز شد


نماینده مجلس: همت دولت موجب تحول و توسعه راههای البرز شد

کرج - ایرنا - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر همت وزارت راه و شهرسازی و مسوولان کشوری و استانی نبود با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور و نبود بودجه نمی‌توانستیم امروز شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

محمود بهمنی شامگاه سه شنبه در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه متروی شهر جدید هشتگرد گفت: با وجود پروژه‌های راه سازی متعدد که در حال اجرا است ، فصلی طلایی پیش روی راه‌ها در استان البرز را مقابل داریم .

وی با بیان اینکه اهتمام مسوولان و تخصیص اعتبارات ویژه برای این پروژه به زودی شاهد افتتاح این پروژه و جابجایی روزانه ۲۵۰ نفر خواهیم بود، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ملی آرزوی دیرینه چهل ساله مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به منصه ظهور خواهد رسید.

وی گفت: تلاش می‌ شود با اختصاص بودجه در سالهای آتی قطار شهری را به قزوین برسانیم.

بهمنی افزود: همچنین امیدواریم پس از راه اندازی آزادراه همت - کرج به شمال یک مسیر نیز به قزوین اختصاص یابد تا با ایجاد زیرساختهای مناسب و زیربنایی موجبات رفاه مردم را فراهم و مشکلات منطقه را مرتفع نماییم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با جاده شهرجدیدهشتگرد به طالقان هم گفت: با وجود بارندگی‌های بوجود آمده و رانش‌های اتفاق افتاده این پروژه به تعویق افتاد که آنهم به زودی اجرایی و سال آینده شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.
بهمنی اظهار داشت: با افتتاح کمربندی چرمشهر- آبیک، ساوه، قم و مشهد و قطار شهری شهر جدید هشتگرد به صورت ملموس شاهد کاهش آلودگی و بار ترافیکی این جاده‌ها خواهیم بود و مردم سفری امن و آرام را تجربه خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک