امسال قیمت آجیل متعادل شده است


امسال قیمت آجیل متعادل شده است

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد گفت: برای تامین بازار شب یلدا هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.

علیرضا ارزانی‌ممقانی در گفت‌گو با ایسنا در خصوص تثبیت قیمت آجیل و خشکبار اظهار کرد: با تثبیت نرخ ارز افزایش اندکی هم که در هفته گذشته داشتیم به سر جای خود برگشته است.

وی ادامه داد: این قول را می‌دهیم که در شب یلدا اصلا افزایش قیمت نداشته باشیم، بازار کاملا تحت کنترل است. بازرس‌های ما در بازار هستند و این بازرس‌ها به صورت ارشادی عمل می‌کنند و از افراد خوش نام و باسابقه هستند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد در خصوص وضعیت بازار، تصریح کرد: اصناف از وضعیت بازار نسبت به سال گذشته راضی هستند، چرا که پارسال نارضایتی وجود داشت و از آن‌جاکه قیمت‌ها گران بود مردم خرید نمی‌کردند، اما امسال قیمت‌ها متعادل شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش قیمت داشته‌ایم و چند روز است که خریدهای مردم به مناسبت شب یلدا آغاز شده است.


ارزانی ممقانی خاطرنشان کرد: امسال سال خوبی بود و از محصولات آجیل و خشکبار به غیر از بادام که مقداری کمبود داشتیم، به فراوانی داریم و کمبودی در بازار مشاهده نمی‌شود و هیچ‌گونه پیش‌بینی افزایش قیمت را نداریم.

وی در خصوص خشکبار پرطرفداردر شب یلدا، بیان کرد: مردم در مراسم شب یلدا آجیل شیرین و در مراسم نوروز آجیل شور می‌خرند و به همین صورت مردم اکنون انجیر، برگه زردآلو و میوه خشک می‌خرند و اگر در آن‌ها بادام هندی، گردو و پسته وجود دارد به صورت مغز و خام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه