هشدار حمید درخشان به کالدرون برای دستیابی به قهرمانی !


هشدار حمید درخشان به کالدرون برای دستیابی به قهرمانی !

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برای بازی مقابل پارس جنوبی جم، سرخپوشان نیاز به شجاعت بیشتر در طراحی حمله دارند. نوشته هشدار حمید درخشان به کالدرون برای دستیابی به قهرمانی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار حمید درخشان به کالدرون برای دستیابی به قهرمانی !

درخشان : تیمی که قهرمانی می‌خواهد، باید شجاعت داشته باشد و حقش را بگیرد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۹:۴۵
هشدار حمید درخشان به کالدرون برای دستیابی به قهرمانی !

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برای بازی مقابل پارس جنوبی جم، سرخپوشان نیاز به شجاعت بیشتر در طراحی حمله دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان گفت:

«تیمی که قهرمانی می‌خواهد، باید شجاعت داشته باشد و حقش را بگیرد. در سه فصل گذشته، هر طور که بود، پرسپولیس به قهرمانی رسید؛ حتی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه برای یک نیم‌فصل بسته ماند ولی همه بازیکنان در کنار هم تلاش کردند و به خواسته‌شان رسیدند. امسال هم باید این تیم با شجاعت وارد زمین شود و رقابتش را آغاز کند. همه هواداران می‌خواهند پرسپولیس را دوباره قهرمان ببینند و باید با بازیکنانی که در اختیار تیم قرار گرفته و روندی که گابریل کالدرون طی می‌کند، همین اتفاق رخ بدهد.»

درخشان اضافه کرد:

«معمولاً مربیان به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند، اما من بار‌ها دیده‌ام که گابریل کالدرون این کار را انجام می‌دهد در حالی که تا وقتی یک بازیکن عملکرد خوبی در پست خودش دارد، نباید دست به او زد. در چنین وضعیتی، هم استرس در ذهنش ایجاد می‌شود و هم ممکن است انگیزه‌هایش را از دست بدهد یا تمرکزش از بین برود. کالدرون خیلی خوب بازی‌هایش را پیش می‌برد، اما در مورد ترکیبی که به میدان می‌فرستد، من هنوز هم شک و تردید‌هایی دارم. بازیکن وقتی عملکرد خوبی داشته، چرا باید جایش را به فرد دیگری بدهد؟»

او در نهایت، در خصوص شروع فصل نقل و انتقالات گفت:

«باشگاه باید روی تفکرات کالدرون اقدام به انتخاب بازیکن کند. من فکر می‌کنم الان وقت آن است که باشگاه چند بازیکن خوب داخلی و خارجی را به جای بازیکنانی که در ترکیب اصلی یا بازی نمی‌کنند یا تأثیری ندارند، جذب کند. شنیدم قرار است یکی، دو بازیکن خارجی هم بیایند که شاید به تیم کمک شود. البته خرید بازیکن خارجی خیلی سخت است، چون باید قبول کنیم بازیکنان خوب خارجی راهی ایران نمی‌شوند، اما امیدوارم باشگاه قید بازیکنانی که قرار است در یک نیم‌فصل، ۵ یا ۱۰ دقیقه برای تیم به میدان بروند را بزند و به جای آنها، بازیکنان خوب و جوان باانگیزه و بااستعداد بیاورد تا آینده تیم را بسازند.»

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج