ماسک شیر و عسل چه فایده هایی برای زیبایی پوست دارد؟ (به همراه طرز تهیه)


همانطور که میدانید عسل دارای خاصیت آبرسانی بالایی است که به راحتی می تواند رطوبت لازمه پوست را تامین کند و به درمان خشکی پوست بپردازد و شیر هم با دارا بودن خاصیت ضد باکتری خود باعث تمیز شدن پوست و ایجاد نرمی پوست می شود که که با ترکیب این دو می توان یک ماسک شیر و عسل فوق العاده برای درمان جوش صورت  و دیگر مشکلات پوستی ساخت. یکی از راه های بی خطر...

همانطور که میدانید عسل دارای خاصیت آبرسانی بالایی است که به راحتی می تواند رطوبت لازمه پوست را تامین کند و به درمان خشکی پوست بپردازد و شیر هم با دارا بودن خاصیت ضد باکتری خود باعث تمیز شدن پوست و ایجاد نرمی پوست می شود که که با ترکیب این دو می توان یک ماسک شیر و عسل فوق العاده برای درمان جوش صورت و دیگر مشکلات پوستی ساخت.

ماسک شیر و عسل چه فایده هایی برای زیبایی پوست دارد؟ (به همراه طرز تهیه)

یکی از راه های بی خطر و کم هزینه ای که شما می توانید برای داشتن پوستی زیبا و بدون عیب و نقص از آن استفاده کنید ماسک شیر و عسل می باشد از این رو توصیه ما به شما این است که برای تهیه این ماسک مطلب ما را از دست ندهید.

آشنایی با خواص ماسک شیر و عسل

کمک به درخشندگی پوست: به دلیل سرشار بودن عسل و شیر از آنتی اکسیدان های ضروری استفاده از این ترکیب باعث می شود تا پوستتان روشن تر و درخشان تر شود.

درمان کننده ترک لب: اگر از آن دسته از افرادی هستید که لب هایتان مرتبا دچار خشکی و پوسته پوسته شدن می شود می توانید با ترکیب این ۲ دو ماده طبیعی یک ترمیم کننده عالی برای درمان ترک لب های درست کنید، استفاده از این ماسک باعث می شود پوست لبتان کاملا نرم شود.

از بین برنده آکنه: یکی از موثر ترین روش هایی که می توانید از آن برای درمان آکنه استفاده کرد ترکیب شیر و عسل می باشد، اگر شما به صورت مداوم از این ماسک استفاده کنید لکه های قرمزی که ناشی از جوش زدن ظاهر می شود را از بین می برد و همچنین باعث می شود تا دیگر جوش گاه بر روی صورت باقی نماند.

ماسک شیر و عسل چه فایده هایی برای زیبایی پوست دارد؟ (به همراه طرز تهیه)

اثرات ضد پیری: از شیر و عسل توقعی جز این نمی توان داشت زیرا با ترکیبات قدرتمندش می تواند به سادگی نشانه های پیری را به تعویق بی اندازد.

بهبود سریع زخم ها: یکی از بهترین راه های طبیعی از بین بردن جای زخم و اسکار استفاده از ترکیب شیر و عسل می باشد، استفاده مرتب از این ترکیب عالی می تواند پوستتان را عاری از زخم و اثرات آن کند، همچنین شیر و عسل به تنهایی می تواند به درمان تیرگی های پوست، رفع آکنه و درمان پوست مرغی هم بپردازد.

همانطور که مشاهده کردید شیر و عسل خواص متعددی برای پوست دارد، شما می توانید به راحتی با ترکیب کردن شیر و عسل از آن به عنوان یک پاک کننده و تقویت کننده استفاده کنید.

ماسک شیر و عسل چه فایده هایی برای زیبایی پوست دارد؟ (به همراه طرز تهیه)

نحوه تهیه ماسک

برای تهیه ماسک عسل و شیر به نصف اسکان عسل و به همین اندازه شیر خالص نیاز است. ابتدا شیر و عسل را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سعی کنید برای چند دقیقه این ترکیب را به سرعت هم بزنید. بعد از مخلوط شدن ابتدا صورتتان را به خوبی با آب بشویید و خشک کنید. سپس با استفاده از انگشتانتان ترکیب را روی تمام صورتتان ماساژ دهید، بگذارید تا خب جذب پوستتان شود. بعد از خشک شدن صورت خود را با آب سرد آبکشی نمایید.

ماسک شیر و عسل چه فایده هایی برای زیبایی پوست دارد؟ (به همراه طرز تهیه)

اگر به صورت منظم به استفاده از این ماسک بپردازید خواهید دید چه چه اثرات سودمندی بر روی پوست شما خواهد گذاشت، قبل از استفاده از این ماسک ابتدا مشکل پوستی خود را مشخص کنید و سپس به استفاده از آن بپردازید.

علاوه بر اینکه شما می توانید عسل را شیر مخلوط کنید می تواند برای آشنایی با انواع ماسک عسل و لیمو و همچنین آشنایی با انواع ماسک صورت با عسل با ۵ دستور تهیه برای خود انواع ماسک های خانگی را تهیه و استفاده کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت