نسخه موبایلی سایت «بچه های مسجد» به زودی رونمایی می شود


نسخه موبایلی سایت «بچه های مسجد» به زودی رونمایی می شود

طاهریان از رونمایی نسخه موبایلی سایت «بچه های مسجد» در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با این اقدام دریافت برنامه ها و ثبت اطلاعات در سایت توسط مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تسهیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مرتضی طاهریان» شامگاه (۲۶ آذر) در دیدار با کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: ۶۵۶ باب کانون فرهنگی هنری در خراسان جنوبی وجود دارد که قالب طرح ملی فهما، ۳۳ مدیر به عنوان رابط این کانون‌ها در سطح این استان انتخاب شده اند.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، متوسط امتیاز هر کانون استان خراسان جنوبی در سایت بچه‌های مسجد را ۵۲۸ امتیاز ذکر کرد و گفت: مجموع امتیاز استان خراسان جنوبی تا صبح (۲۶ آذر) در طرح ملی فهما بیش از ۳۴۶ هزار امتیاز اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه رویداد ملی فهما یک امر جدا از فعالیت های جاری ستاد نیست، تصریح کرد: اما باید دقت کرد که این رویداد، یک‌جریان رقابتی صرف نیست بلکه تلاشی برای ارزیابی کانون ها در بستر یک سایت و داده های تعیین شده از قبل است.

طاهریان گفت: ارزیابی کانون ها بعد از پایان مهلت قانونی ثبت اطلاعات در سایت بچه‌های مسجد، به صورت کمی و کیفی تا سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها انجام و استان‌ها و کانونهای برتر معرفی خواهند شد.

وی از رونمایی نسخه موبایلی سایت «بچه های مسجد» در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با این اقدام دریافت برنامه ها و ثبت اطلاعات در سایت توسط مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تسهیل می شود.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اینکه راستی آزمایی داده‌های ثبت شده در سایت بچه‌های مسجد بعد از پایان مهلت قانونی انجام خواهد شد، ادامه داد: کانون‌ها باید دقت کنند که حداکثر ورود اطلاعات را در کنار صحت داده‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ملی فهما یک هیجان عمومی بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور ایجاد شده است که باید از آن به بهترین شکل بهره گرفت.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها