ریوالدو:/ کاش سرخیو راموس بازیکن بارسلونا بود


ریوالدو:/ کاش سرخیو راموس بازیکن بارسلونا بود

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا مدعی شد علاقه داشته سرخیو راموس روزی لباس آبی اناری ها را بر تن کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا انجام داد، اما در نهایت این امر محقق نشد. حالا و در آستانه ال کلاسیکوی فردا شب، ریوالدو در خصوص این دیدار، احتمال گلزنی لیونل مسی و البته بازیکن مورد علاقه اش از ترکیب رئال مادرید صحبت کرد.

ریوالدو گفت: "فوتبال لیونل مسی برای همیشه دوام نخواهد داشت و یک روز دیدار پایانی او فرا رسیده و مسی عرصه فوتبال را ترک می کند. مسی حالا بازیکنی تاثیرگذار بوده و موفق به زدن گل های فراوانی می شود، اما شما باید یک بازیکن دیگر هم در اختیار داشته باشید تا نقش واقعی خود را بازی کند.

ریوالدو:/ کاش سرخیو راموس بازیکن بارسلونا بود

فقط یک بازیکن می تواند جایگزین مسی در بارسلونا باشد و آن بازیکن نیمار است. جدایی نیمار از بارسلونا اشتباه بود، اما در صورت بازگشت او می تواند مانند مسی تاثیرگذار باشد. متوقف کردن مسی دشوار است، اما من مطمئن هستم که رئال مادرید تمام تلاش خود را خواهد کرد و اگر اینطور نباشد، مسی موفق به گلزنی می شود. بارسلونا باید بسیار مراقب باشد تا رئال مادرید آنها را غافلگیر نکند. ال کلاسیکو یک بازی متفاوت است، اما مسی در این دیدار همیشه آرام بوده و به دنبال گلزنی است.

من دوست داشتم ببینم سرخیو راموس در لباس بارسلونا بازی می کند، زیرا او بهترین مدافع مرکز اسپانیا در تمام ادوار است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید