فعالیت آندره یانونه پس از مثبت بودن آزمایشش، به حالت تعلیق درآمد


موتوجی پی ایران – آندریا یانونه، موتورسوار تیم موتوجی پی آپریلیا پس از مثبت بودن آزمایشش برای استروئید آنابولیک، فدراسیون جهانی موتورسواری (FIM) اعلام کرده که او با تعلیق موقت روبرو شده است. یانونه که پیش از این سابقه حضور در تیم های دوکاتی و سوزوکی را دارد، در حال حاضر در میانه راه قراردادش با آپریلیا است. فدراسیون جهانی موتورسواری در بیانیه ای...

موتوجی پی ایرانآندریا یانونه، موتورسوار تیم موتوجی پی آپریلیا پس از مثبت بودن آزمایشش برای استروئید آنابولیک، فدراسیون جهانی موتورسواری (FIM) اعلام کرده که او با تعلیق موقت روبرو شده است.

یانونه که پیش از این سابقه حضور در تیم های دوکاتی و سوزوکی را دارد، در حال حاضر در میانه راه قراردادش با آپریلیا است. فدراسیون جهانی موتورسواری در بیانیه ای اعلام کرد:

فدراسیون جهانی موتورسواری (FIM) به آندره یانونه، موتورسوار ایتالیایی توصیه کرده است که طبق ماده 7.9.1 قانون مبارزه با دوپینگ اف آی ام 2019 (CAD) به طور موقت معلق شود.

تصمیم به حالت تعلیق موقت آقای آندره یانونه به دنبال دریافت گزارشی از آزمایشگاه معتبر WADA در Kreischa b. Dresden (آلمان) که حاکی از یافتن محلولی نامطلوب از یک ماده غیر مشخص در بخش 1.1.a) استروئیدهای آنابولیک آندروژنی اگزوژن (AAS) از لیست ممنوعه سال 2019، در یک نمونه ادرار جمع آوری شده توسط FIM از او در یک آزمایش درون مسابقه، در 3 سپتامبر 2019 و در سپانگ مالزی بوده است.

آقای آندره یانونه حق دارد که درخواست کرده و در آنالیز نمونه دوم یا B خود شرکت کند.

آقای آندره یانونه از 17 دسامبر 2019 به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. از این رو از شرکت در هرگونه مسابقه یا فعالیت موتورسواری تا اطلاع بعدی منع می شود. طبق ماده 7.9.3.2 CAD، آقای یانونه ممکن است درخواست لغو موقت خود را داشته باشد.

طبق قانون ضد دوپینگ جهانی و قانون ضد دوپینگ FIM، فدراسیون جهانی در حال حاضر قادر به ارائه اطلاعات اضافی نیست.

اگر او از حق رسیدگی در مورد تعلیق موقت چشم پوشی کند، جلسه رسیدگی نهایی درباره پرونده وی توسط دادگاه بین المللی انضباطی “ظرف سه ماه پس از ابلاغ” تشکیل می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا