واکنش مهدی قائدی به جدایی از استقلال در نیم فصل


مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت: وقتی فهمیدم که قرار است با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون از من تقدیر شود، شوکه شدم. نوشته واکنش مهدی قائدی به جدایی از استقلال در نیم فصل اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش مهدی قائدی به جدایی از استقلال در نیم فصل

مهدی قائدی: فعلاً بازیکن استقلال هستم!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۶
واکنش مهدی قائدی به جدایی از استقلال در نیم فصل

مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت: وقتی فهمیدم که قرار است با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون از من تقدیر شود، شوکه شدم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم امید در حضور مسعود سلطانی‌فر، ورزش ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از مهدی قائدی به خاطر حرکت قابل تحسینی که در بازی استقلال و شاهین شهرداری بوشهر انجام داد و کاپشن خود را به یک توپ جمع‌کن اهدا کرد، تقدیر شد.

مهدی قائدی در این مورد در جمع خبرنگاران گفت:

وقتی به من گفتند قرار است از تو تقدیر شود شوکه شدم و دلیلش را پرسیدم. وقتی هم عکس مربوط به آن صحنه را دیدم، فهمیدم قضیه چیست و از این بابت از مسئولان تشکر می‌کنم.

وی در مورد اردوی تیم امید بیان کرد:

امروز اولین جلسه تمرین تیم امید بود، اما قرار است اکثر نفرات امشب به تمرینات تیم باشگاهی خود برگردند تا فردا سر تمرین باشند. کاری نمی‌شود کرد، جز اینکه ذهنیت‌مان را مبنی بر اینکه داخل اردو نیستیم را عوض کنیم و امیدوار به آینده باشیم. هم باید به فکر بازی‌های باشگاهی باشیم و هم صعود به المپیک که تمام بازیکنان و مربیان هم‌قسم شده‌ایم این دوره ان‌شاءالله راهی المپیک شویم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این سؤال که چه اتفاقی افتاد او به یکباره اینقدر پیشرفت کرد، افزود:

اول لطف خدا و بعد از آن لطف سرمربی تیم که به من اعتماد کرد و خوشحالم توانستیم جواب اعتماد وی را بدهم. امیدوارم که استراماچونی به ایران برگردد، چون همه دوست داریم، این اتفاق رخ دهد.

مهدی قائدی در پاسخ به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا پولی به حساب استراماچونی از سوی باشگاه استقلال واریز شده است یا نه، گفت:

من هم مثل شما از این موضوع اطلاعی ندارم و از رسانه‌ها پیگیر این موضوع هستم.

وی راجع به اینکه آیا انگیزه زیادی برای کسب عنوان آقای گلی دارد یا نه، خاطرنشان کرد:

همه‌ی سعی و تلاش من موفقیت استقلال بوده و هست. آقای گلی هدف دوم من است. امیدوارم اول استقلال قهرمان شود. ضمن اینکه همکاری‌ام با شیخ دیاباته فوق‌العاده بوده است.

همچنین مهدی قائدی در واکنش به سؤال عجیب خبرنگاری دیگری مبنی بر مقایسه زوج او با دیاباته با زوج خط حمله تیم اینتر (مارتینس و لوکاکو) اظهار داشت:

آنجا اینتر است و ایجا استقلال و شرایط دو تیم خیلی فرق می‌کند.

در پایان قائدی در مور اینکه اگر نیم‌فصل پیشنهاد خوبی داشته باشد ایران را ترک می‌کند یا نه، گفت:

فعلاً که بازیکن استقلال هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی