توصیه عجیب سرمربی تیم ملی با ستاره آبی ها


توصیه عجیب سرمربی تیم ملی با ستاره آبی ها

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که ژیرو باید چلسی را ترک کند و راهی تیمی شود که در آن بیشتر بازی کند. نوشته توصیه عجیب سرمربی تیم ملی با ستاره آبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

توصیه عجیب سرمربی تیم ملی با ستاره آبی ها

توصیه دشان به ژیرو: جدایی از چلسی!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵
توصیه عجیب سرمربی تیم ملی با ستاره آبی ها

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که ژیرو باید چلسی را ترک کند و راهی تیمی شود که در آن بیشتر بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود انتقادات فراوان از اولیویه ژیرو طی سال های اخیر اما دیدیه دشان همواره یکی از حامیان بزرگ او بوده و ژیرو همواره در ترکیب اصلی این سرمربی حضور ثابت داشته است. ژیرو ۳۳ ساله ۹۷ بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده و ۳۹ گل نیز به ثمر رسانده است. او اما در رده باشگاهی چندان موفق نبوده؛ موضوعی که در فصل جدید به اوج خود رسیده ژیرو نتوانسته اعتماد فرانک لمپارد را جلب کند و تامی آبراهام گزینه اول این سرمربی انگلیسی در خط حمله بوده است.

وضعیت نه چندان خوب ژیرو در چلسی واکنش دیدیه دشان را به همراه داشته است. او در این باره گفت:

” ژیر‌و ممکن است مانند دیگران نیاز به جا به جایی داشته باشد. وضعیت او در چلسی طی دو ماه اخیر تغییر نکرده است. او باید به باشگاهی برود که بتواند در آن جا بیشتر بازی کند؛ اگر ژیر‌و نتواند این کار را انجام دهد بهتر است که چلسی را ترک کند. این تصمیم اما به خود ژ‌یرو مربوط می شود. من نمی دانم که او چه پیشنهادهایی دارد اما اگر ممکن باشد بهتر است برای او که بیشتر بازی کند. ما مدت ها قبل یکدیگر را دیده ایم. مانند هر بازیکنی او تصمیم گیرنده است اما باید این موضوع را نیز متوجه بود که انتخاب بازیکنان برای فرانسه به عملکرد آن ها در باشگاه هایشان بستگی دارد. ژیرو باید بهترین تصمیم را بگیرد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی