ذوب آهن شمالغرب تامین اعتبار می‌شود


ذوب آهن شمالغرب تامین اعتبار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با راه اندازی و فعال شدن فاز اول این پروژه زمینه اشتغال حداقل 300 نفر بصورت مستقیم فراهم شود .

حبیب امین زاده در بازدید از چند واحد صنعتی تولید کننده مقاطع فولادی در شهرستان های بناب و ملکان، ضمن اعلام آمادگی برای تامین نقدینگی مورد نیاز این واحدها برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و تامین بخشی از مواد اولیه، گفت: بخشی از موانع و مشکلات هم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قابل بررسی و چاره جویی است.

وی با اشاره به میزان مصرف چشمگیر انواع ورق‌های فولادی در استان، خواستار برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید ورق‌های فولادی شد.

امین زاده ضمن تشریح اهمیت طرح تاپ و همچنین تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ گفت: واحدهای صنفی نیز می توانند از این طرحها در جهت رفع مشکلات نیروی انسانی ماهر و منابع مالی خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پروژه فولاد آذر حدید ضمن قرارداشتن در مراحل نصب ماشین آلات ، تا پایان سال به مرحله تست سرد خواهد رسید و همچنین طرح توسعه مجتمع فولاد ظفر بناب ، در نیمه اول سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق