دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایزه تعالی منابع انسانی را کسب کرد


دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایزه  تعالی منابع انسانی  را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از هشت ماه تلاش موفق شد تا جایزه تعالی منابع انسانی را از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران کسب کند.

مدیرمنابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این جایزه در اولین حضور دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همت کارشناسان ماهر، تیم تعالی منابع انسانی و حمایت‌های مسئولان دانشگاه و به خصوص معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی دانشگاه کسب شد.

امیرخسرو مدیرشهلا با بیان این‌که جایزه تعالی منابع انسانی در حد "تقدیرنامه چهارستاره" است، در خصوص مراحل کسب این تقدیرنامه تشریح کرد: 200 نفر از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بسیج شده و بر اساس مصادیق مدیریت منابع انسانی به مدت هشت ماه آموزش دیدند؛ سپس فعالیت‌های این افراد در حوزه مدیریت منابع انسانی مستندسازی شده و کتاب پرسشنامه چاپ شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام آموزش افراد، اظهارنامه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تدوین شد و در اختیار انجمن منابع انسانی و تیم داوری متشکل از اساتید برجسته کشوری قرار گرفت؛ طی ارزیابی انجمن مدیریت منابع انسانی، تیم ارزیابی چهارنفره طی سه روز در دانشگاه حضور یافته و از نزدیک فعالیت و اظهارنامه دانشگاه را مورد نقد، بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به گفته‌ی مدیرشهلا امسال یازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی با حضور شش سازمان از سطح کشور برگزار شد که فقط دو سازمان توانستند تقدیرنامه چهار ستاره را کسب کنند؛ هم‌چنین در طول فعالیت 11 ساله این انجمن، 222 سازمان در سطح کشور داوطلب کسب جایزه بودند که فقط 25 سازمان موفق به کسب تقدیرنامه چهارستاره شده است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقام اول در جشنواره شهید رجایی سال 97 در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و رتبه برتر استانی در محور مدیریت سرمایه انسانی در سال 94 و 96 را کسب کرده و به دنبال این موفقیت‌ها تصمیم گرفت تا برای کسب جایزه تعالی منابع انسانی نیز شرکت کرده و جزو سازمان‌های برتر کشور شناخته شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان قطعی خود ارضایی در پسران و دختران