سردار جلالی: هدف «غائله» آبان‌ ایجاد هراس عمومی برای بالابردن هزینه مقاومت دربرابر آمریکا بود


سردار جلالی: هدف «غائله» آبان‌ ایجاد هراس عمومی برای بالابردن هزینه مقاومت دربرابر آمریکا بود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهمترین هدف غائله آبان ایجاد یک هراس عمومی در کشور بود تا به مردم القاء کنند هزینه مقاومت در برابر آمریکا تا چه حد می‌تواند سنگین باشد.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی با بیان اینکه حوادث آبان ۹۸ مانند بسیاری از چالش‌های دیگر، از پیش روی ملت و نظام جمهوری اسلامی کنار رفت، اظهار کرد: این حادثه را از جوانب مختلفی می‌توان مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد اما چند نکته دارای اهمیت بیشتری است.

وی افزود: هرچند عملکرد دولت در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت قابل دفاع نبود اما نباید چند موضوع را فراموش کرد، اول اینکه آمریکا مسبب اصلی وضعیت فعلی و تنگنایی است که به ملت ما تحمیل شده است. اصل دعوا پیامد جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران است. دوم اینکه شرارت و غارت و حمله با سلاح، کار معترضین نبود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری یک «توطئه عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناک بود که آن همه پول خرجش شده بود. »

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما نباید فراموش کنیم که امروز در میانه یک جنگ تمام عیار و چند لایه با دشمن هستیم اظهار کرد: هر چند در این بین شاید برخی نتوانند آنچنان که باید و شاید در برابر دشمن ایستادگی کنند و گاهی هم گل به خودی بزنند اما هیچ وقت نباید فراموش کنیم علت اصلی همه مشکلات کشور ما آمریکا است.

وی یادآور شد: همه ظرفیت‌های کشور باید بسیج شود تا در این پیکار، دشمن عقب بنشیند. به تعبیر دیگر ممکن است دولت در اجرای برنامه‌ها کوتاهی کرده باشد ولی توجه به خصومت آمریکا و نقش آنها، جامعه انقلابی و دلسوز کشور را به سکوت یا صرفا انتقاد خیرخواهانه محدود می‌کند.

جلالی تاکید کرد: تبعیت و حمایت از رهبری، کمک به دولت، مقابله با دشمن، حمایت از مردم و طبقه ضعیف جامعه، تفکیک معترضین از ضدانقلاب در صحنه و رسانه، محکوم کردن تخریب‌گر و ضدانقلاب، هوشیاری در برابر فرصت‌طلبان و کسانی که ناخواسته در راهبرد دشمن بازی می‌کنند و حمایت و تقویت برقرارکنندگان مظلوم امنیت مردم مانند بسیج، سپاه و ناجا از جمله راهبردهایی که باید در دستور کار همه آنهایی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند قرار گیرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست گفت: مهمترین هدف غائله آبان نیز ایجاد یک هراس عمومی در کشور بود تا به مردم القاء کنند هزینه مقاومت در برابر آمریکا تا چه حد می‌تواند سنگین باشد. البته به لطف خدا و با هدایت رهبری ما بازهم تیر دشمن به سنگ خورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...