طرح زمستانی جمعیت هلال احمر سمنان با 18 پایگاه آغاز شد


طرح زمستانی جمعیت هلال احمر سمنان با 18 پایگاه آغاز شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح زمستانه هلال احمر این استان در 18 پایگاه این جمعیت از 24 آذر 98 آغاز شد.

مظفر محمدخانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۲ پایگاه‌ ثابت، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ پایگاه کوهستان و ۳ پست موقت امداد و نجات تا ۲۰ اسفند ۹۸ همزمان با سراسر کشور در آماده باش هستند.

وی بیان کرد: در اجرای طرح زمستانه هلال احمر سمنان، ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سِت نجات در جاده‌ها و کوهستان‌های این استان آماده کمک رسانی به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: یک تیم واکنش سریع خودروهای عملیاتی و یک دستگاه خودروی ارتباطات به صورت روزانه در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان سمنان به کار گرفته شده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: روزانه یکصد و ۴۰ نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه‌ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف گیر و جاده‌های استان سمنان آماده ارائه خدمت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

در طرح زمستانه سال گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان؛ در ۴۳۰ حادثه شامل ۱۴۴ حادثه جاده‌ای، ۶۱ مورد برف و کولاک و ۲۲۵ مورد سایر حوادث به هفت هزار و ۶۳۹ نفر با ۵۰۳ تیم عملیاتی با یک هزار و ۳۵۳ نیرو امدادی به حادثه‌دیدگان ارائه خدمت دادند.

اجرای طرح زمستانه هلال احمر استان سمنان از ۲۴ آذر آغاز شده و تا بیستم اسفند همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس