نمایشگاه شب یلدا در سمنان تا 29 آذر برپا است


نمایشگاه شب یلدا در سمنان تا 29 آذر برپا است

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان گفت: نمایشگاه شب یلدا با حضور تولیدکنندگانی از 10 استان کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی سمنان تا 29 آذر 98 برپا شده است.

عبدالحمید دربانیان روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: تولیدکنندگان در ۱۰۰ غرفه نمایشگاه شب یلدا محصولات تولیدی را به صورت مستقیم به شهروندان عرصه می‌کنند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان از استان‌های مختلف کشور از جمله البرز، همدان، کرمانشاه، همدان، مازندران، تهران، اردبیل، تبریز، سمنان و اصفهان جدیدترین تولیدات را در گروه‌های کالایی خشکبار، انواع شیرینی و شکلات، ترشیجات، میوه خشک و تازه، مواد شوینده و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان ادامه داد: این نمایشگاه با توجه به روزهای پایانی فصل پاییز، فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری برپا شده و از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ آذرماه به روی شهروندان باز است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه یلدا به منظور کنترل و تنظیم بازار پیش از آغاز فصل زمستان در سمنان برپا شد، اظهارداشت: عرضه کالای باکیفیت و قیمت مناسب از مزایای برپایی این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان خاطرنشان کرد: برخی از کالاها در نمایشگاه شب یلدای سمنان با ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

شهروندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در ضلع شرقی بوستان سوکان سمنان از این نمایشگاه بازدید کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج