حلقه ی وصل ، پویشی برای تامین جهیزیه


حلقه ی وصل ، پویشی برای تامین جهیزیه

رشت - ایرنا - پویش سراسری (حلقه وصل جوانان باشیم) در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان گیلان در حال اجراست.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز دوشنبه درباره اجرای این پویش به خبرنگار ایرنا، گفت: تهیه جهیزیه برای جامعه هدف بهزیستی، ترویج ازدواج آسان، کمک به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان از اهداف اجرای پویش سراسری (حلقه وصل باشیم)، است.

حسین نحوی نژاد افزود: در اجرای این پویش، کمک ها به صورت نقدی از طریق شماره حساب بانک توسعه تعاون ۳۲۱۵۹۱۴۳۴۵۴۴۰۷۱، شماره کارت مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۵۲۶۵۳۶ و کددستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: کمک های غیرنقدی در این پویش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، فرش و ...... ، تشریفات ازدواج تالار، پذیرایی و غیره را شامل می شود که باید به بهزیستی گیلان در رشت مراجعه شود.

نحوی نژاد از نیکوکاران و خیران گیلان دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش و با پرداخت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی بخشی از اقلام مربوط به جهیزیه زوج های تحت حمایت بهزیستی را تامین کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی معلولان و محرومان جامعه، برنامه ریزی لازم به منظور حمایت، هدایت و کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

پویش سراسری حلقه وصل جوانان باشیم تا نهم دی (ماه آینده) در استان گیلان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید