بیسکوییت آلوده به قرص به تنکابن رسید


بیسکوییت آلوده به قرص به تنکابن رسید

نوشهر - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش تنکابن تایید کرد که یک بسته بیسکوئیتی که درون آن قرص جاسازی شده بود در یکی از مدارس غیرانتفاعی این شهر مشاهده شد.

طی چند روز گذشته چندین مورد کیک های آلوده به برخی قرص ها که گفته می شود پس از تولید در کارخانه، درون آنها جاسازی شده، در سطح کشور مشاهده شد.

علیرضا سعدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مورد امروز در یکی از مدارس شهرستان مشاهده شده و دانش آموزی که بیسکوییت را به همراه داشت، آن را از منزل به مدرسه آورده بود.

وی گفت : خوشبختانه بوفه های مدارس شهرستان برای جلوگیری از بروز هرگونه آلودگی تحت کنترل کامل قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش تنکابن مشاهده کیک آلوده به قرص در یکی از مدارس شهر شیرود را هم تکذیب کرد و گفت : خوشبختانه تاکنون در هیچ یک از مدارس این شهر کیک آلوده مشاهده نشده و برابر بررسی های انجام شده در برخی از فروشگاه های شهر شیرود مواردی مشاهد شده است.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن با ۲۷ هزار دانش اموز در غرب مازندران قرار دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت که روز گذشته سه مورد کیک آلود در شهرهای ساری ، قائمشهر و آمل مشاهده شده است.

علیرضا طالبی افزود : برابر بخشنامه ای که به مدارس استان ارسال شده مدیران و مسئولان بهداشتی مدارس برای این موضوع نظارت دارند.

وی با تاکید بر ضرورت به همراه داشتن میان وعده غذایی توسط دانش آموزان، به خانواده ها توصیه کرد که برای این منظور لقمه‌های خانگی تهیه کنند چون علاوه بر سلامت و بهداشتی بودن، بیشترین ارزش غذایی را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان