سردار فدوی: سپاه براساس مدیریت انقلاب پیش می‌رود


سردار فدوی: سپاه براساس مدیریت انقلاب پیش می‌رود

قم – ایرنا – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه براساس مدیریت انقلاب، امام راحل و فرمانده کل قوا پیش می‌رود و همین مساله موجب موفقیت این نهاد شده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیین رونمایی از مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی در قم افزود: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که بعد از ۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز شاهد بعضی از تفکرات و سیستم جبهه استکباری هستیم.

وی گفت: اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، چون طبق تفکر و سیستم دشمن و عوامل آن‌ها عمل می‌شود. ازجمله در مسائل اقتصادی، آموزشی و غیره.

وی اضافه کرد: برخی هم که لباس روحانیت بر تن دارند، گوش و فکرشان به مبانی غربی است و حاضر نشدند به مبانی انقلاب توجه و عمل کنند.

فدوی تصریح کرد: دراین‌بین بعضی نهادها و موضوع‌ها هست که انقلاب در آن مدیریت داشته که یکی راه‌اندازی سپاه بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پژوهشگاه امام صادق(ع) می‌تواند در حل بسیاری از مسائل مهم در کشور و نظام همکاری کند. یکی از رسالت‌های مهم این پژوهشگاه بررسی نیازهای روز جامعه، کشور و انقلاب است.

وی بیان کرد: از دیگر رسالت‌های این پژوهشگاه حل بسیاری از مسائلی است که در درون نیروهای مسلح وجود دارد و هنوز بعضا برای آن پاسخی نیافته‌اند، ازجمله موضوع‌های دفاعی و نظامی است. برای حل این مسائل باید برنامه داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه به موضوع حجاب نیز اشاره کرد و گفت: برای این مساله فطری که در حال تبدیل‌شدن به چالش در کشور است، باید راه‌حلی ارائه داد.

وی بیان کرد: از دیگر موضوع‌ها اقتصاد است. آیا اسلام در مورد بحث اقتصاد اسلامی دستورالعملی ندارد. اگر دستورالعمل ندارد، پس چگونه دین کاملی است؟ کار پژوهشگاه حل این نوع موضوع‌ها است.

فدوی با تاکید بر این‌که رسالت پژوهشگاه حل مسائل ضروری انقلاب و کشور است، اظهار داشت: امروز یکی از رسالت‌های این پژوهشگاه بررسی نظریه ولایت‌فقیه و مبانی فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در شرایطی قرار داریم که بعضی افراد در نظریه ولایت‌فقیه مطلقه مشکک اند، قبول ندارند. باید بر روی این نظریه کار شود، تحقیقاتی عمیقی صورت گیرد.

وی بیان کرد: بعضی‌ها وقتی مسئولیتی در کشور می‌گیرند، بعضی از ضروریات کشور را قبول ندارند و به آن التزام ندارند. الآن شرایط این است؛ این مسائل و مسائل دیگر نشان می‌دهد اگر انتخابات و رای آگاهانه نباشد، هشت سال کشور در بدترین شرایط قرار می‌گیرد.

مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه و سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) قم رونمایی شد.

در پایان این آیین از پژوهشگران برتر پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو