ماهشهر میزبان رقابت های ووشو کشور شد


ماهشهر میزبان رقابت های ووشو کشور شد

اهواز - ایرنا - نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: رقابت‌های ووشو کشور با حضور پنج استان به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار می شود.

ندا نیسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رقابت های چند جانبه کشوری در سبک چاچوان روز ۲۹ آذرماه با حضور استان های بوشهر، یزد، اروند، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوزستان با یک تیم به نام هیات ووشو ماهشهر در این رقابت ها حضور دارد گفت: این مسابقات در سبک " چاچوان " برگزار شده و نمایندگان استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت ها برخوردار هستند.

نیسی در ادامه به حضور تیم های ووشو آقایان و بانوان استان در رقابت های لیگ برتر کشور اشاره کرد و افزود: تیم ووشو ماهشهر به عنوان نماینده آقایان و تیم ووشو کارون اروند خرمشهر به عنوان نماینده بانوان در این پیکارها حضور دارند. این رقابت ها در بخش آقایان و بانوان در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذرماه در تهران برگزار می شود.

نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: سال گذشته نماینده بانوان استان در لیگ برتر کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و نایب قهرمان مسابقات شد، همچنین نماینده آقایان استان عملکرد خوبی داشت. امیدواریم در این فصل شاهد درخشش بهتر نمایندگان استان در لیگ برتر باشیم.

وی ادامه داد: در طول سال های اخیر ووشو بانوان استان در سطح کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و ووشوکاران بسیاری از استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند لذا شانس مقام آوری بانوان استان به مراتب بیشتر از آقایان است.

نیسی توجه و رسیدگی به رده‌های پایه استان را از اولویت های این رشته دانست و گفت: برنامه‌ریزی خوبی در این بخش انجام دادیم و بنا داریم لیگ نونهالان را طی چند مرحله به طور متمرکز در دی ماه به میزبانی اهواز برگزار کنیم.

وی به برگزاری مسابقات استانی سبک "سان دی چوان" اشاره کرد و گفت: این رقابت ها روز جمعه ۲۹ آذرماه به میزبانی رامهرمز برگزار می شود که نفرات برتر عضو تیم منتخب استان می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !