بدون حمایت مسئولان خوزستان به جام باشگاه‌های جهان می‌رویم


بدون حمایت مسئولان خوزستان به جام باشگاه‌های جهان می‌رویم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این‌که طی تماس برخی دوستان، مربیان تیم‌ملی و فدراسیون در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم، گفت: متاسفانه حمایت استان خوزستان صفر بوده است و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و هیات کشتی استان نیز کوچکترین تماسی با ما نگرفتند و پیگیر وضعیت تیم ما نبودند.

ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که تصمیم‌مان مبنی بر حضور نیافتن در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان تغییر کرد و در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم، اظهار کرد: طی تماس برخی دوستان، مربیان تیم‌ملی و فدراسیون، تصمیم گرفتیم در این مسابقات شرکت کنیم. متاسفانه حمایت استان خوزستان صفر بوده است؛ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و هیات کشتی استان نیز کوچکترین تماسی هم با ما نگرفتند و پیگیر وضعیت تیم ما نبودند. در مجموع از ورزش ایذه گرفته تا استان خوزستان، کسی سراغی از ما نگرفت.

وی با بیان این‌که رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از روز چهارشنبه این هفته به مدت دو روز در بجنورد برگزار می‌شود، گفت: تیمی را برای حضور در مسابقات آماده کرده‌ایم که ۹۰ درصد آن متشکل از بازیکنان بومی است. ضمن این‌که با توجه به دیر اقدام کردن‌ برای بستن تیم و حضور در مسابقات، موفق نشدیم کشتی‌گیر خارجی جذب کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه خاطر نشان کرد: هدف ما در وهله اول حضور در مسابقات و حمایت از کشتی ایران و خوزستان است و در وهله دوم نیز بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن روی سکو برای شما اهمیت دارد؟ گفت: وقتی حضور یافتن یا نیافتن ما و در مجموع وضعیت تیم‌مان برای هیچ مسئولی اهمیت ندارد، دلسرد می‌شویم. البته تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم و حتی تیم‌مان را هم برای قهرمانی بسته‌ایم.

بویری عنوان کرد: تیم‌های ایران‌مال و گل‌گهر سیرجان نیز دیگر نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های جهان هستند که تیم‌های خوبی به شمار می‌روند و ما هم تلاش‌مان را برای موفقیت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: کشتی‌گیرانی که در لیگ برتر همراه‌مان بودند، در این رقابت‌ها نیز تیم را همراهمی می‌کنند و تمرینات لازم را داشته‌اند. از جمله کشتی‌گیران تیم می‌توان به ناقوسی، علیزاده‌عبدولی، نعمت‌چکانی و بداوی که همگی از مدال‌آوران خوزستانی هستند، نام برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی