انتقاد نماینده اهواز از «عدم به عهده گرفتن مسئولیت آب‌های سطحی»


انتقاد نماینده اهواز از «عدم به عهده گرفتن مسئولیت آب‌های سطحی»

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: دولت نتوانسته اختلاف بین وزارت کشور و وزارت نیرو در مورد آب‌های سطحی را حل کند. وظیفه این آب‌ها به وضوح برای شهرداری است اما آنها از انجام این امر سر باز می‌زنند.

به گزارش ایسنا، علی ساری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به گزارش قرائت شده در مورد سیل در صحن علنی مجلس گفت: متاسفانه امروز فرصت لازم به استان‌های سیل زده داده نشد و کسی از این استان‌ها حرفی نزد. بدانید که محاسبات به خوبی نشان داده که سیل در استان خوزستان، ناشی از تقصیر متولیان امر در رهاسازی بی موقع بوده است. در ادامه باید بگویم که هنوز هم به دلیل بارش‌ها دولت نتوانسته اختلاف بین وزارت کشور و وزارت نیرو در خصوص آب‌های سطحی را حل کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: علی رغم اینکه مشکل آب‌های سطحی به وضوح به شهرداری‌ها انتقال پیدا کرده اما آنها از انجام این امر سر باز می‌زنند به این دلیل که بودجه لازم را ندارند. مسئله فاضلاب نیز به قوت خود باقی است. در زمان بارش باران آب حتی به داخل خانه‌های مردم در شهرستان‌های کازرون، اهواز، باوی و حمیدیه گسیل می‌شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تذکر خود با اشاره به مصوبه فروردین ماه سال ۹۶ در مورد آب‌های سطحی گفت: سه سال از قول دولتمردان می‌گذرد. بدانید که هنوز هم در انتهای رود کرخه زمین‌های کشاورزی راست و چپ این رودخانه سرشار از آب است و مردم نتوانستند محصولات خود را برداشت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک