حوزه و دانشگاه برای انتخابات نیروهای انقلابی معرفی کنند


حوزه و دانشگاه برای انتخابات نیروهای انقلابی معرفی کنند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: حوزه و دانشگاه با وحدت و همدلی خود نیروهایی با تفکر انقلابی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به مردم معرفی کنند تا بتوانیم انتخابی اصلح و سالم با حضور حداکثری داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز دوشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه ملی ملایر اظهار داشت: برای وحدت حوزه و دانشگاه خون‌های پاکی همچون شهید مفتح ریخته شد که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب بین حوزه و دانشگاه وحدت وجود داشت بیان کرد: همین وحدت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و شهادت دکتر مفتح این وحدت را قائده‌مند کرد.

امام جمعه ملایر افزود: وصیت مرحوم آیت الله مرعشی نجفی مبنی بر اینکه زیر پای جویندگان علم دفن شود که خود کوهی از علم بود، نشان از اهمیت و جایگاه علم و دانش دارد.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه باید گام‌های محکم‌تری برای تولید علم به‌ویژه در حوزه علوم انسانی برداشته شود، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: جوانان در تحقق گام دوم انقلاب می‌توانند اثرگذار باشند.

وی موفقیت در عرصه‌های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، سبک زندگی و دشمن شناسی را در گرو برداشتن گام‌های بلند نسل جوان امروز در حوزه و دانشگاه دانست که می‌توانند بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق بخشند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز بیان کرد: با محوریت امام جمعه ملایر اتحاد و همدلی خوبی در این شهرستان حاکم شده است که می‌تواند در پیشبرد اهداف توسعه‌ای در تمامی حوزه‌ها اثرگذار باشد.

حوزه و دانشگاه برای انتخابات نیروهای انقلابی معرفی کنند

قدرت الله ولدی تاکید کرد: اگر در گذشته دغدغه روز دانشجو را داشتیم، هم اکنون به برکت اساتید انقلابی دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، این دغدغه دیگر وجود ندارد.

وی برادری، همدلی و اتحاد را عاملی مهم در کسب موفقیت دانست و افزود: در حال حاضر به واسطه همدلی، وفاق و وحدت، ملایر در مسیر توسعه و پیشرفت فزاینده قرار دارد.

فرماندار ویژه ملایر ارتباط و وحدت بین میان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه‌های ملایر در راستای تحقق گام دوم انقلاب در حوزه پژوهش، مسایل اقتصادی و ارتباط بین دانشگاه و صنعت نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند.

ولدی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب ارزش دادن به سرمایه انسانی مستعد و کارآمد به‌ویژه ۳۶ میلیون جوان، ۱۴ میلیون دانش آموخته و انبوه جوانان با روحیه انقلابی، مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است، باید درک درستی از وضعیت کشور داشته باشیم و همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

معاون استاندار همدان افزود: همراهی و همدلی روحانیان، دانشگاهیان، مدیران، مردم، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، آسایش و امنیت را در شهرستان به دنبال داشته است.

۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر محمد مفتح به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان