ارتقای جایگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تاسیس شهرک حمل و نقل


ارتقای جایگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تاسیس شهرک حمل و نقل

شیراز - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اعلام کرد:منطقه ویژه اقتصادی لامرد فرصت مناسبی برای ارتقای شاخص‌های حمل و نقل است از این رو می‌کوشیم شهرک حمل و نقل لامرد را برای تقویت این جایگاه راه‌اندازی کنیم.

علی یزدانی دوشنبه در نشستی با مسوولان منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تاکید بر استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی حمل و نقل، اظهار کرد: حدود ۱۰۰۰ ناوگان باری و مسافری، ۱۲۰۰ راننده باری و مسافری و ۱۲ شرکت باربری در حوزه حمل و نقل شهرستان لامرد فعالیت دارند که این ناوگان کارآمد می تواند صادرات محصولات و حمل مواد اولیه و تجهیزات لازم منطقه ویژه اقتصادی لامرد را پشتیبانی کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: با توجه به بهره برداری کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، ناوگان حمل و نقل شهرستان لامرد پاسخگوی نیازهای این کارخانه است.

ارتقای جایگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تاسیس شهرک حمل و نقل

یزدانی گفت: جایگاه شهرک حمل و نقل واقع در جوار منطقه ویژه اقتصادی لامرد با مساحت ۱۲ هکتار و کاربری‌های پارکینگ عمومی و موقت، استراحتگاه جهت رانندگان، مجتمع های کارگاهی و تعمیرگاهی و بخش هایی برای استقرار دفاتر شرکت های حمل و نقل برای صدور بارنامه ها و ارائه خدمات در بخش های مرتبط پیش بینی شده است.

وی ادامه داد:‌تلاش می شود مشکلات این شهرک با همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان لامرد رفع شود و شاهد سرعت بخشی و پشتیبانی بیشتر از حمل و نقل در منطقه ویژه لامرد باشیم چرا که معتقدیم حلقه ارتباطی چرخه تولید و صادرات، حمل و نقل کارآمد و به روز است.

در این نشست، دست اندرکاران منطقه ویژه لامرد به ارائه توضیحاتی از جانمایی بخش‌های حمل و نقل در سایت انرژی بر پرداختند و مقرر شد نشست‌ها و هماهنگی های لازم برای فعال شدن شهرک حمل و نقل در جوار منطقه ویژه لامرد انجام شود.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان