بارش‌ها تا ساعاتی دیگر در یزد آغاز می‌شود


بارش‌ها تا ساعاتی دیگر در یزد آغاز می‌شود

یزد- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد از ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: بارش‌ها از عصر امروز /دوشنبه/ در این استان و بویژه مناطق جنوبی آغاز و تا پیش از ظهر فردا سه‌شنبه ادامه دارد.

"محمدرضا شیر غلامی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش‌ها بیشتر در شهرستان‌های خاتم ، تفت، مهریز ، بافق و بهاباد و ارتفاعات اردکان خواهد بود و طبق پیش بینی‌ها در خاتم ۵۰ تا ۶۰ میلیمتر و در ارتفاعات شیرکوه ۲۵ تا ۴۰ میلیمتر باران پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: این شرایط سبب جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها می شود که لازم است آمادگی لازم جهت جلوگیری یا کاهش خسارات احتمالی در این زمینه صورت گیرد.

شیرغلامی اظهار داشت: همچنین در روز چهارشنبه، کاهش قابل ملاحظه دما و رگبار پراکنده برف و باران به ویژه در ارتفاعات را شاهد خواهیم بود.

شیرغلامی ادامه داد: برای روزهای جمعه و شنبه پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت و کاهش دمای صبحگاهی ، سرما و یخبندان در مناطق سردسیری و کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش دمای هوای استان بین چهار تا ۶ درجه خبر داد و افزود: دمای هوای شهر یزد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ و سه درجه در نوسان بوده که امروز به ۱۴ و روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ۱۳ و ۹ درجه و سه شب آینده هم به ترتیب به پنج ، چهار و سه درجه سانتی‌گراد می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن