کارگران شهرداری کوت‌عبدالله خواستار پرداخت معوقات شدند


کارگران شهرداری کوت‌عبدالله خواستار پرداخت معوقات شدند

اهواز – ایرنا- حدود 50 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت‌عبدالله روز دوشنبه با حضور مقابل ساختمان استانداری خوزستان خواستار پرداخت مطالبات عقب افتاده خود شدند.

یکی ازاین کارگران که خود را م. حسونی زاده معرفی کرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حقوق مهر و آبان امسال کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله پرداخت نشده و باتوجه به قرار داشتن در روزهای آخر آذرماه اگر مسئولان شهرداری اقدامی برای پرداخت مطالبات نکنند حقوق آذرماه نیز به مطالبات ما افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه بیمه کارگران نیز پرداخت نمی شود افزود: از زمان پیمانکار سابق نیز پنج ماه حقوق طلبکار هستیم که آن هم تاکنون پرداخت نشده است.

حسونی زاده با اشاره به اینکه حدود ۲۷۰ کارگر در فضای سبز شهرداری کوت عبدالله فعالیت می کنند گفت: شهرداری حتی از ارائه کمترین خدمات و امکانات مانند لباس کار نیز دریغ می کند.

کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون شهر جدیدی است که در زمستان سال ۹۱ با ایجاد شهرستان کارون از شهرستان اهواز جدا شد و به عنوان مرکز این شهرستان قرار گرفت که از ادغام مناطق کوت عبدالله، استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌_۱، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد ایجاد شده است.

شهردار کوت عبدالله پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: در تمام کشور شرایط پرداخت ارزش افزوده به شهرداری‌ها مناسب نیست و از آنجایی که شهرداری کوت عبدالله نیز درآمدی ندارد و وابسته به این اعتبارات است پرداخت حقوق‌ها به تعویق می‌افتد.

شهرستان کارون به مرکزیت شهر کوت عبدالله در سال ۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد. کوت عبدالله استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد از توابع شهرستان کارون هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس