فتل و فراری در ماه مِی 2020 در مورد قدم بعدی تصمیم خواهند گرفت


فرمول یک ایران – آینده فراری و سباستین فتل در ماه مِی 2020 بررسی خواهد شد و متیا بینوتو تایید کرد که در آن بازه زمانی در مورد تمدید قرارداد راننده آلمانی تصمیم میگیرند. سباستین فتل همانند اکثر راننده های دیگر، تا پایان سال 2020 قرارداد بسته است. دقیقا تا زمانی که قوانین جدید فرمول یک اجرایی شوند. چهار دوره قهرمان جهان یکی از چالش برانگیز ترین فصل...

فرمول یک ایران – آینده فراری و سباستین فتل در ماه مِی 2020 بررسی خواهد شد و متیا بینوتو تایید کرد که در آن بازه زمانی در مورد تمدید قرارداد راننده آلمانی تصمیم میگیرند.

سباستین فتل همانند اکثر راننده های دیگر، تا پایان سال 2020 قرارداد بسته است. دقیقا تا زمانی که قوانین جدید فرمول یک اجرایی شوند.

چهار دوره قهرمان جهان یکی از چالش برانگیز ترین فصل های عمرش را گذراند و مجبور شد به شایعات زیادی پاسخ دهد. مثلا چندین بار این شایعه به گوش رسید که فتل قصد خداحافظی با فرمول یک را دارد.

چارلز لکلرک حداقل تا پایان فصل 2022 با فراری قرارداد بسته و به همین دلیل توجه اصلی متوجه آینده سباستین است. بینوتو در این باره گفت:

ما باید عملکردش را بررسی کنیم. باید نحوه عادت کردن او به ماشین و احساسات او برای آینده را در نظر گرفت.

این در مورد اینکه آیا او مرتکب اشتباه می شود یا نه نیست بلکه درمورد این است که او چه آینده ای برای خودش در نظر گرفته و اینکه ما چه تصوری برای تیم داشته باشیم.

فتل و فراری در ماه مِی 2020 در مورد قدم بعدی تصمیم خواهند گرفتفتل و فراری در ماه مِی 2020 در مورد قدم بعدی تصمیم خواهند گرفت سباستین فتل و چارلز لکلرک

فراری تایید کرد که با لوییس همیلتون حرف هایی رد و بدل شده است اما کاملا غیر رسمی. قرارداد لوییس همیلتون هم در بازه مشابهی به پایان می رسد.

بینوتو شرایط رانندگانش برای فصل 2021 را “خاص و ممتاز” توصیف کرده است چراکه فراری همواره جایگاه خاصی میان رانندگان دارد:

فراری این مزیت را دارد که در میان رانندگان بسیار محبوب است. ما در یک شرایط خاص و ممتاز هستیم.

در اوایل ماه مِی و تقریبا هم زمان با گرندپری اسپانیا، ما میخواهیم مطمئن شویم که فصل 2021 چگونه خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق