تولید ایرانیزه‌ترین دوربین مدار بسته خورشیدی در مازندران


تولید ایرانیزه‌ترین  دوربین مدار بسته خورشیدی  در مازندران

مدیر عامل شرکت نور باد انرژی روناک در مازندران گفت: این شرکت با طرح ایده محوری دوربین مدار بسته خورشیدی وارد پارک علم و فناوری شده و  با کمترین ابعاد، تجهیزات دوربین مداربسته خورشیدی را طراحی کرده که این دوربین نمونه وارداتی آن موجود بوده است اما این شرکت توانسته برای اولین بار در کشور آن را تولید کند بنابراین تولید این محصول در کشور به‌عنوان یک...

ایمان حسن‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تقریباً یک سال از زمان شروع ایده محوری این دوربین خورشیدی می‌گذرد، اظهار کرد: وارد شدن آن در بازار دو ماه زمان برده است که چند نمونه از این دوربین را به فروش رساندیم اما تولید آن نیاز به یک پشتیبانی و تسهیلات دارد چرا که این امر می‌تواند باعث اشتغال‌زایی شود و هم می‌توانیم از پتانسیل و ظرفیت‌های دانشی آن بهره کافی را ببریم.
وی تصریح کرد: تولید این دوربین به صورت مستقیم یک تیم ۵ تا ۶ نفره را مشغول به کار می‌کند اما به صورت غیر مستقیم هر خانواری را ۳ الی ۴ نفره در نظر بگیریم تا ۲۰ نفر می‌توانند در تبلیغات و بازاریابی آن مشغول به کار شوند.
مدیر عامل شرکت نور باد انرژی روناک در مازندران با اشاره به اینکه احداث نیروگاه خورشیدی یک بحث کاملاً جهانی بوده است، خاطرنشان کرد: امید داریم فرهنگ استفاده از انرژی خورشیدی یا انرژی نو در استان مازندران کمی افزایش یابد و در کنار آن بتوانیم ایجاد اشتغال کنیم.

حسن‌خانی یادآور شد: امیدواریم طبق بخشنامه‌هایی که از سوی دولت مطرح شد با احداث یک نیروگاه خورشیدی در فضای منزل درآمدزایی خوبی برای یک خانوار داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه