آمادگی روزانه 150 نیروی امدادی در طرح زمستانه گیلان


آمادگی روزانه 150 نیروی امدادی در طرح زمستانه گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تعداد پایگاه ها و شعبات فعال در طرح زمستانه، گفت: روزانه 150 نیروی امدادی و پشتیبانی آماده خدمت رسانی هستند.

مهدی ولی پور امروز در جمع خبرنگاران، از افتتاح طرح امداد و نجات زمستانه خبر داد و بیان کرد: روزانه ۱۵۰ نیروی امدادی و پشتیبانی به افرادی که در نقاط صعب العبور و کوهستانی و برفگیر با وسیله نقلیه و یا بدون آن در راه مانده اند، آماده خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران در ارایه خدمت و اسکان اضطراری حادثه دیدگان تا رساندن آن افراد به نقاط امن در تلاش هستند، تصریح کرد: در سال جاری از ۲۰ آذرماه لغایت ۲۰ اسفندماه طرح زمستانه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به سیستم پیشرفته ارتباطات رادیویی جمعیت هلال احمر گیلان، عنوان کرد: سیستم ارتباطات رادیویی کامل، مجهز به سیستم دیجیتال و مجهز به بی سیم «HF» در چهار شهرستان حادثه خیز فعال است.

ولی پور ضمن اشاره به تعداد پایگاه ها و شعبات فعال در طرح زمستانه، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در طرح زمستانه با ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات، ۱۶ شعبه آماده و فعال، یک فروند بالگرد، یک تیم جستجوی نجات «آنست» و یک تیم واکنش سریع در مرکز استان شبانه روز آماده خدمت رسانی است.

وی با اشاره به امکانات لجستیکی جمعیت هلال احمر استان در طرح مذکور، خاطرنشان کرد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۶ خودروی کمکدار امدادی و ۱۰ خودروی ست نجات در جاده ها و مناطق کوهستانی آماده کمک رسانی به مردم استان گیلان در طرح زمستانه هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک