گروه جهادی دانشگاه امام حسین(ع) 72 واحد مسکونی در استان بوشهر می‌سازد


گروه جهادی دانشگاه امام حسین(ع)  72 واحد مسکونی در استان بوشهر می‌سازد

گناوه - ایرنا - فرمانده گروه تربیت جهادی شهیدباکری دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: -  گروه اعزامی این دانشگاه در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار محروم در حال احداث  72 واحد مسکونی برای افراد یتیم نیازمند در استان بوشهر است.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قاسمی زاده روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در روستای مال خلیفه بندر گناوه افزود: طبق قرارداد فی مابین کمیته امداد (ره) و سپاه ، گروه اعزامی ۷۲ واحد مسکونی به نیت ۷۲ تن از شهدای کربلا برای یتیمان در استان بوشهر که بیشتز آنان ۳ نفر هستند، از صفر تا ۱۰۰ درصد احداث و تحویل می دهد.

وی اظهارداشت:نیروهای اعزامی دانشگاه درقالب ۳ گروه تقسیم بندی و به شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و گناوه اعزام و درحال انجام ماموریت محوله هستند.

قاسمی زاده گفت: در اردوی جهادی ۲۲۰ دانشجو و همگی فارغ التحصیل رشته‌های فنی مهندسی، پزشکی و پرستاری هستند که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

گروه جهادی دانشگاه امام حسین(ع)  72 واحد مسکونی در استان بوشهر می‌سازد

وی بیان کرد: گروه جهادی تربیت دانشگاه امام حسین (ع) در کنار احداث ۷۲ واحد مسکونی در حوزه‌های دیگر شامل فرهنگی و مذهبی و پزشکی در نقاط مختلف شهر و روستاهای استان خدمات ارایه می‌دهند.

فرمانده گروه تربیت جهادی شهید باکری دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری کلاس توانمندی برای بسیجیان در بخش بصیرتی و معرفت افزایی از برنامه‌های دیگر این گروه است.

وی یادآورشد: قبل از اعزام این گروه به استان بوشهر گروه دیگری در استان‌های کرمانشاه، گلستان و خوزستان حضور یافته بودند.

وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فرماندهی سپاه و حضور امام جمعه و معاون فرماندار گناوه با گروه اعزامی تقدیر کرد.

شهرستن گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی