باورهای دینی در مدارس تقویت شود


باورهای دینی در مدارس تقویت شود

فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار تقویت باورهای دینی در مدارس شد.

علیرضا اتابک در نشست "دوره آموزشی و توانمندی کارشناسان و اعضای کمیته همکاری شهرستانها و مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد" افزود: اگر ما دنبال رابطه حوزه و آموزش و پرورش هستیم باید به سمت یک الگوسازی درست گام برداریم.

وی از شکل گرفتن فرهنگ اصیل اسلامی به عنوان یک الگو نام برد و اظهار کرد: در وهله خود معلمان مدارس باید به این مهم توجه کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه یکی از مشکلات جامعه امروزی را ورود نکردن به مسائل احکام دانست و تصریح کرد: باید باورهای دینی را در مدارس تقویت کنیم.

اتابک با بیان اینکه هر جایی آسیب شناسی کردیم موفق بودیم، بیان کرد: آموزش و پرورش در معرض آسیب است و همه نهادها باید به آن کمک کنند تا بتوانیم دانش آموزان خوبی تحویل جامعه دهیم.

همچنین "حجت الاسلام سید نصیر حسینی" امام جمعه دهدشت در این نشست، از دانش آموزان به عنوان سرمایه های یک جامعه یاد کرد و گفت: امروزه آموزش و پرورش رسالت سنگینی دارد و باید روحانیت، متولیان فرهنگی و حوزه های علمیه جامعه را به بهترین شکل ممکن هدایت کنند.

باورهای دینی در مدارس تقویت شود

وی افزود: کمبود روحانیت در مدارس یک ضعف است و حتی برخی روستاها و مساجد این شهرستان فاقد روحانیت هستند.

حسینی با بیان اینکه به برکت انقلاب آموزش و پرورش بالنده ای داریم، تصریح کرد: امروزه در عرصه های مختلف، جامعه دانش آموزی چشمگیر است و به عنوان نیروی انقلاب عمل می کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلامی حسینی بیان کرد: باید تلاش کنیم بالندگی سیاسی، علمی، فرهنگی و دینی شکل بگیرد که اینها آینده کشور را تامین می کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا