رویداد فناورانه ایده شو با محوریت گیاهان دارویی برگزار شد


رویداد فناورانه ایده شو با محوریت گیاهان دارویی برگزار شد

اولین رویداد فناورانه ایده شو با محوریت گیاهان دارویی عصر روز یکشنبه 24 آذرماه در شهر یاسوج برگزار شد.

"شمس الدین هاشمی"، رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رویداد فناورانه گفت: رویداد ایده شو نخستین برنامه‌ای است که به منظور ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو با محوریت گیاهان دارویی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در این رویداد ایده‌های خود را مطرح می‌کنند، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد علمی هم با فرهنگ و نحوه ایده پردازی در زمانی کوتاه آشنا می‌شوند و هم اعتماد به نفسشان بالا می‌ رود.

هاشمی اظهار کرد: دانشجویان در یک فضای صمیمی برای داوران، دانشجویان، پژوهشگران و فناوران ایده هایشان را مطرح کردند.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۴ ایده در سایت پارک علم و فناوری به ثبت رسید، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۳ ایده توسط افرادی که در این حوزه تخصص دارند، داوری و ایده‌های برتر انتخاب می شوند.

هاشمی با بیان اینکه پارک علم و فناوری این آمادگی را دارد که از ایده‌های برتر در این رویداد، بروشور و کتابچه تهیه کند، عنوان کرد: ۳ ایده برتر علاوه بر دریافت جایزه نقدی زمینه اجرایی شدن آنها فراهم می شود.

همچنین مهدی نوری پور، رییس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف از اجرای این رویداد این است که بگوییم دانشگاه تنها محل آموزش نیست، گفت: دانشجویان نباید فعالیت خود را به رشته تخصصی خود محدود کنند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: این رویداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، دانشگاه جامع علمی کاربردی و پارک علم و فناوری استان برگزار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !