لیست جعلی اصولگرایان برای انتخابات 98 از کجا آمد؟


لیست جعلی اصولگرایان برای انتخابات 98 از کجا آمد؟

به تازگی لیستی در فضای مجازی منتشر و ادعا شده که این لیست، لیست نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین،‌ روز گذشته در فضای مجازی لیستی منتشر شد که گفته می شد این لیست احتمالا لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس یازدهم خواهد بود. پس از انتشار لیست شورای اصولگرایان قم، پویش گام دوم و جوانان انقلابی، این سومین لیستی بود که در فضای مجازی به عنوان لیست اصولگرایان در انتخابات مجلس منتشر شد، با این تفاوت که ادعا شد این لیست، لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خواهد بود و اصولگرایان احتمالا با همین لیست وارد کارزار انتخابات می‌شوند.

اما یک نگاه ساده به این لیست نشان می‌دهد که گویا برخی طیف های اصولگرا از همین حالا در صدد اعمال فشار بر شورای ائتلاف برای حضور چهره‌های نزدیک به خود و کسب سهم بیشتر از این لیست ۳۰ نفره هستند. در لیست منتشر شده ابتدا اسامی جریان نواصولگرایی آمده و به همراه نام محمدباقالیباف، اسامی چهار نفر افراد نزدیک به وی در ابتدای لیست به چشم می‌خورد. حضور چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد و چهره‌های جبهه پایداری هم در این لیست بیش از بقیه به چشم می‌خورد.

هنوز معلوم نیست در زمانی که هنوز هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان به موضوع تائید صلاحیت‌ نامزدها وارد نشده‌اند و شورای ائتلاف هم هنوز وارد مصادیق نشده، این لیست با چه هدفی منتشر شده است.

لیست جعلی اصولگرایان برای انتخابات 98 از کجا آمد؟

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1331736

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر