کیک آلوده به قرص در مدارس ابهر مشاهده نشده است


کیک آلوده به قرص در مدارس ابهر مشاهده نشده است

رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: کیک آلوده به قرص در مدارس ابهر مشاهده نشده است.

عباس عزیزخانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به این‌که بحث سرویس مدارس برای آموزش و پرورش به یک معضل تبدیل شده است، اظهار کرد: برخی از رانندگان از قوانین مرتبط تمکین نمی‌کنند که حل این مشکل با یاری سایر ارگان‌ها امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات مربوط به آموزش و پرورش شهرستان، جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت قطبی در سه شهر ابهر، صائین‌قلعه و هیدج برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع آموزش خانواده‌ها برای هم‌سویی بیشتر با آموزش و پرورش، یادآور شد: طی بخشنامه ابلاغ شده، همه مدیران مدارس مکلف به برگزاری حداقل سه جلسه آموزشی برای خانواده‌ها هستند که در این راستا دانش‌افزایی همکاران فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی از وجود ۹ سالن ورزشی در سطح شهرستان ابهر خبر داد و افزود: درآمدهای حاصل از این سالن‌ها در یک حساب متمرکز جمع‌آوری و در کل شهرستان توزیع می‌شود.

عزیزخانی یادآور شد: اکثر مدیران و معلمان در شهر صائین‌قلعه و هیدج جزو نیروهای بومی هستند و اغلب با مسائل منطقه آشنایی کامل دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به موضوع وجود قرص در کیک‌ها، اظهار کرد: تاکنون کیک آلوده به قرص در ابهر طبق آخرین پیگیری‌های صورت گرفته و استعلام از شبکه بهداشت و درمان در هیچ یک از مدارس ابهر مشاهده نشده است‌.

وی خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی به مدیران ابلاغ شده است که از برخی از محصولات استفاده نکرده و اطلاع‌رسانی لازم را نیز در این زمینه به اولیا و دانش‌آموزان داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان