430 میلیارد ریال در خط مترو مشهد-گلبهار-چناران هزینه شد


430 میلیارد ریال در خط مترو مشهد-گلبهار-چناران هزینه شد

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: 430 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به خط متروی مشهد-گلبهار-چناران در سال 98 هزینه شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی بیان کرد: از این مبلغ 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است، 350 میلیارد ریال دیگر نیز از محل سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی اختصاص یافت که این اعتبار جذب و هزینه شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار افزود: علاوه‌بر تخصیص این منابع اعتباری، شرکت عمران گلبهار به منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه خط مترو از منابع داخلی این شرکت نیز هزینه کرده است؛ خوشبختانه طی سفر اخیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به شهر جدید گلبهار دستور ریل‌گذاری بخشی از مسیر مترو مشهد- گلبهار صادر شد که در این جهت پیگیری‌های لازم به منظور خریداری ریل و برگزاری مناقصه در حال انجام است.

گریوانی عنوان کرد: با توجه به شرایط تحریم کشور مسلما مشکلات اعتباری و نقدینگی وجود دارد که مانعی در پیشرفت کار ایجاد نخواهد کرد و این پروژه در تمامی فازها فعال خواهد بود.

وی گفت: 370 میلیارد ریال اعتبار در لایحه بودجه 99 برای متروی مشهد-گلبهار-چناران پیش‌بینی شده است که امیدواریم ضمن تصویب این اعتبار مبلغ آن نیز به منظور تسریع در پیشرفت پروژه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها