جهاد دانشگاهی همواره در ماموریت‌های ویژه یاریگر نظام بوده است


جهاد دانشگاهی همواره در ماموریت‌های ویژه یاریگر نظام بوده است

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی همواره در ماموریت‌های ویژه و بومی سازی تولیدات و تجهیزات یاریگر بوده است.

به گزارش ایسنا، علی احمدی‌زاده در نشست با مسئولان اداره کل استاندارد بوشهر عنوان کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی با دارا بودن فعالیت‌ها و ظرفیت‌های بالای پژوهشی توانسته است در تدوین سند اجتماعی استان، سند پدافند غیر عامل، سند توسعه دانش‌بنیان و سند اشتغال پیش‌قدم و پیشرو باشد.

وی افزود: مرکز ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی که با ذخیره بند ناف نوزادان و پیوند سلول‌های گرفته شده از آن امکان حدود ۸۰ بیماری را فراهم می‌کند که ظرفیت خوبی برای تامین امنیت درمانی و ارتقای سطح سلامت مردم استان فراهم کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با اشاره به احداث شهرک شیلاتی در دلوار توسط این نهاد گفت: با کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی که تا پیش از این از استرالیا و تایلند وارد می‌شده است و با تعریف طرحی با دستور مقام معظم رهبری کسب این دانش فنی را در دستور کار قرار داده‌ایم و تولید سالانه ۲۰ میلیون بچه ماهی هدف اولیه و چشم اندار اولیه این طرح است.

احمدی‌زاده با اشاره به بخشی از فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر حوزه پژوهش همواره به عنوان یک نهاد فرهنگی خوشنام فعالیت کرده و حدود ۱۰ مرکز فرهنگی از جمله خبرگزاری‌های معتبر و فعال ایسنا و ایکنا را به عنوان زیر مجموعه بخش فرهنگی راه‌اندازی کرده که ایسنا بدون وابستگی به جناح و یا مجموعه خاصی، با صداقت و بدون حب و بغض به فعالیت رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... پرداخته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک