سهم 75 درصدی سامسونگ در بازار گوشی های 5G


رسانه کلیک – به استناد گزارش های جدید، به نظر می رسد سامسونگ حدود 75 درصد سهم گوشی های 5G را در اختیار گرفته است. سال 2019 اولین سالی بود که در آن با پدیده گوشی های 5G آشنا شدیم؛ زیرا تعداد این گوشی ها حتی در میان گوشی های بالارده هنوز هم اندک است. […] نوشته سهم 75 درصدی سامسونگ در بازار گوشی های 5G اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – به استناد گزارش های جدید، به نظر می رسد سامسونگ حدود 75 درصد سهم گوشی های 5G را در اختیار گرفته است.

سال 2019 اولین سالی بود که در آن با پدیده گوشی های 5G آشنا شدیم؛ زیرا تعداد این گوشی ها حتی در میان گوشی های بالارده هنوز هم اندک است. به استناد گزارش های جدید، سامسونگ شرکتی است که بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد. گزارش ها ادعا کرده اند که در سه ماهه سوم سال 2019، سامسونگ سهمی 74 درصدی در این بازار را به خود اختصاص داده است.

به استناد اعداد و ارقام، سامسونگ برنامه ریزی کرده بود که 4.3 میلیون گوشی 5G خود را در بازار جهانی به فروش برساند و تاکنون 3.2 میلیون از آن ها را فروخته است. این اعداد نشان دهنده پیشرفت سریع سامسونگ در این عرصه هستند، چرا که این کمپانی در سه ماهه دوم سال 2019 تنها 1.5 میلیون نسخه از این گوشی ها را به فروش رسانده بود.

سامسونگ در حال حاضر 5 مدل گوشی 5G تولید کرده که از هر تولیدکننده دیگری بیشتر است. به عنوان یکی از بهترین گوشی ها از میان این 5 مدل می توان به گلکسی نوت 10 مدل 5G اشاره کرد که بیشترین فروش را نیز میان این گوشی ها تجربه کرده است.

با نگاهی به سایر رقبای سامسونگ در بازار 5G، توزیع و فروش گوشی های 5G کمپانی ال جی در سه ماهه دوم و سوم سال 2019 به 700 هزار دستگاه رسیده است. توزیع و فروش گوشی های 5G کمپانی های چینی شیائومی، هواوی، ویوو، اوپو و ZTE نیز روی یکدیگر 17 درصد از هم بازار 5G را به خود اختصاص داده است.

سهم 75 درصدی سامسونگ در بازار گوشی های 5G

سهم 75 درصدی سامسونگ در بازار گوشی های 5G

اگرچه گوشی های چینی بخش بزرگی از بازار گوشی های هوشمند جهان را اشغال کرده اند؛ با این حال سهم تمام کمپانی های چین در بازار 5G سال 2019 تنها 17 درصد بوده است. این سهم اندک می تواند حاصل توزیع سریع گوشی های چینی به بازارهای غیر چینی باشد، جایی که اکثر گوشی ها میان رده و حتی پایین رده هستند. به عنوان مثال، اوپو یکی از برندهای چینی است که توانسته محصولات خود را در سراسر اروپا گسترش دهد.

اگر سرویس های 5G در خود چین به مرحله تولید برسند، صادرات گوشی های چینی به سراسر دنیا سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت و این موضوع ممکن است سهم برندهای چینی را در این بازار افزایش دهد.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری